Downtown Nashville

Igår var vi ju som sagt med Andrew då han riggade inför Bruno Mars konsert på Bridgestone Arena, efteråt gick vi en liten promenad runt Downtown & tänk att jag hade kameran med mig, så här kommer lite pics!
 
 
Bridgestone är The Predators" hemarena. De har 4 svenskar i sitt lag & en finsk målvakt
 
 
Detta är vad gubben min jobbar med. Eller ja.. detta är slutresultatet!
 
 
Mycket folk ute & honkey tonkar downtown
 
 
Myspromenad över en vacker bro
 
 
Där nere fanns en "splash park" för kidsen. Så kul!
 
 
Skyline med The Batman building
 
 
 
Boots, BBQ & Johnny Cash museum
 
 
Och lite korv. 1/2 pound stora bara, haha.
 
 
Och det roligaste! En cykelgrej med öltunna samt tapp. Alla trampar så man kommer framåt & dricker öl undertiden. Hur kul som helst ju. Måste testa!
 
Ja det var lite av mitt Nashville :)
Nu ska jag återgå till att ta hand om min sjukling.
PUSS
 

Kommentarer
Postat av: Mammi

Åh vad vi ska hitta p en massa när vi kommer!

Svar: Yes! :)
jenny - mammaliv i Nashville

2013-08-19 @ 00:16:39
Postat av: Madeleine Hutchinson

Ser jättemysigt ut! Verkar vara en mysig stad som kan erbjuda det mesta. Nashville kommer få sig ett besök i framtiden.. =)

Svar: Ja det är så mysigt! Du får så gärna komma & hälsa på här! :)
jenny - mammaliv i Nashville

2013-08-19 @ 06:53:05
URL: http://minamerikanskaresa.blogspot.se
Postat av: Annica

Vad fint! Ja Nashville kommer definitivt också vara med på min "must see" lista när vi ska till USA! Har alltid velat uppleva country-feeling, älskar ju den musiken och kulturen!
Undrar om inte den bron som Andrew går på var med i nåt avsnitt av "Nashville"? Tycker jag känner igen den.
Ha det bäst fina du! Och krya på lillkorven :)
Kram!

Svar: Visst är det den bron! :) Bra koll du har ;) KRAM & tack!
jenny - mammaliv i Nashville

2013-08-19 @ 10:55:49
URL: http://busarna.blogspot.se
Postat av: Nina

Va härligt det ser ut! Verkligen kul att se lite av Nashville, en stad man ju såklart hört mycket om men som jag aldrig sett speciellt många bilder från. Jättekul att få följa med på er promenad :) Splash-parken såg verkligen härlig ut! Ett krya på sig till August också! Kram!

Svar: Ja den där parken måste jag åka till så snart August kryat på sig! :) vad roligt att de var uppskattade! KRAM
jenny - mammaliv i Nashville

2013-08-19 @ 13:58:10
URL: http://ninaerica.blogspot.com
Postat av: Inger

Åh vad jag gillar Nashville, har varit där flera gånger och har en ständig längtan dit :)

Svar: Ja det är en sådan vacker stad! :) Hoppas du får åka hit snart igen!
jenny - mammaliv i Nashville

2013-08-19 @ 17:33:37
Postat av: emma sofie

Sista bilden: jag har aldrig sett något liknande. Vad kul!

Svar: hahah eller huuur? :) Jag MÅSTE ju testa!
jenny - mammaliv i Nashville

2013-08-19 @ 18:53:03
URL: http://frokenemmapemma.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0