Dragkamp med mjukiskanin

Vår pool play date blev inställd idag & det var ju lite tur i oturen då det åskar ute.
Så vi kör nog en innedag idag. Eller så åker vi till Zoo & går på akvariet som August älskar så mycket.
Ja vi får se. Det blir en sådandär "vi tar det som det kommer-dag".
 
Just nu är August & Mally inne i en period då de leker ungefär hela tiden.
Ofta är det att August springer iväg med Mallys mjukiskanin & sedan kommer han efter & försöker ta den ur August hand vilket resulterar i dragkamp & då tjuter August av skratt.
Så underbart!
Sedan vet även August vart Mallys godisar är nu, så han vill att vi ska öva tricks hela tiden & försöker säga "shake" & "jump" för att sedan säga "good boy" & ge Mally godisen.
Sedan klappar vi på honom & skrattar.
Och detta vill han såklart repetera i 1 timme. Säkert 3 om han fick som han ville ;)
 
Jag försökte nyss få ett kort på mina små när de busar men det var ju nästintill helt omöjligt.
 
 
 
Jag letar just nu efter en foto/kamera-kurs jag kan gå under hösten/vintern här i Nashville.
Gärna en där man kan ta med kidsen! Det hade ju varit himla kul!
 

Kommentarer
Postat av: consciousblues

Åh :) så fina, härliga bilder!

Svar: Tack!
jenny - mammaliv i Nashville

2013-08-07 @ 19:13:06
URL: http://consciousblues.se
Postat av: JUNITJEJ

SÅ härligt!

Svar: Verkligen fantastiskt underbart! :)
jenny - mammaliv i Nashville

2013-08-07 @ 19:51:54
URL: http://www.junitjejen.se
Postat av: Thea

Åhh vad gulligt!

Svar: Ja de är så söta!!
jenny - mammaliv i Nashville

2013-08-07 @ 22:26:56
URL: http://theasspace.blogg.se
Postat av: yasmine modell mamma och fru

söta bilder
ha en fin kväll
kram

Svar: Åh tack! Detsamma!
jenny - mammaliv i Nashville

2013-08-07 @ 23:43:24
URL: http://www.yasminegill.blogg.se
Postat av: Sara Larsson

Ser fantastiskt mysigt ut! Har vuxit upp med min farmor och farfars golden retriever (Sally heter hon) och förstår verkligen kärleken mellan barn och hund. Sally börjar förstås blir lite till åren och det skär i hjärtat, men än är hon pigg och jag brukar ta mig en cykeltur bort till mina far-föräldrar bara för att gosa och leka lite med henne ;)

Svar: Åh Goldens är ju de bästa! Så himla trogna, glada & roliga! :) Så ledsamt att hon börjar bli gammal.. Usch jag fasar det redan. Men man får tänka på hur mycket underbar tid man fått av dom istället <3
jenny - mammaliv i Nashville

2013-08-08 @ 00:11:44
URL: http://snarast.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0