Hudson River Park Walk

Igår gick jag en promenad heela vägen från Midtown till Freedom Tower.
Det är otroligt vackert vid Hudsom River Park Walk!
Om ni inte tagit er dit förr, GÅ.
Man går heeela vägen ut till 11th Ave & ut till vattnet.
Sedan är det bara att njuta av utsikt, friska vindar & spana på människor.
 
 
 
 
Som ni ser mörknade det till & himelen öppnade sig ca 3 minuter efter detta kortet tagits, så det blev inga fler vilket var lite trist. Men men. Så kan det bli ;)
 
Idag ska vi ut till Andrews chef för Kick Off. Så himla kul ska det bli!
Förra året hade de hyrt in olika food trucks, så vi är väldigt nyfikna på vad som kommer hända idag.

Kommentarer
Postat av: Erika

Bor du i Nashville annars? Jag har alltid velat åka dit :) Jag pluggade på Santa Barbara City College förra hösten :)

Svar: Japp det gör jag :) Himla fin stad! Absolut värt ett besök tycker jag :)
jenny - mammaliv i Nashville

2013-08-29 @ 17:25:38
URL: http://eriikasworld.blogspot.se
Postat av: Sofia

Fina bilder :-)

Svar: Tack!
jenny - mammaliv i Nashville

2013-08-29 @ 20:49:06
URL: http://lovejournal.blogg.se/
Postat av: Anonym

Mamma och jag , gick upp till ca 112th street och Tonys restaurant (Seinfeldt restaurant) . Det var en dryg promenad ;) men värt besväret.

Svar: Ja det tar tiiid att gå genom manhattan! :)
jenny - mammaliv i Nashville

2013-08-29 @ 20:57:17
Postat av: Maria, Livet med tre

Gud så härligt ni verkar ha det!
Vad kul att ni fått lite vuxentid, att du fått shoppa och njuta av N.Y!!
Jag är inte alls avundsjuk .. ;-)

PUSS!!!

Svar: Såå underbart! Så förbannat tråkigt avslut dock med stulna väskor :( PUSS
jenny - mammaliv i Nashville

2013-08-29 @ 22:11:33
URL: http://livetmedtre.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0