Renoveringstankar

Då vi köpte vårt hus, för nästan 1,5 år sedan, så var tanken att om vi köper ett som är helt sprillans nytt, så kommer vi inte behöva renovera utan mest sätta vår egen prägel på huset.
Well.. 1,5 år senare & vi har nu hittat småsaker som vi gärna skulle ändra på.
En av dom är vårt "master" badrum.
Golvet, den stora spegeln & de dubbla tvättställen älskar jag, men att det är vanliga "målade" väggar står jag inte riktigt ut med.
Jag vill att det ska kännas lite mer lyxigt & lite som ett Spa retreat.
Och då kommer vi till duschen.
Jag vill ha en kaklad dusch där jag kan sitta ner på en liten bänk & ha sådantdär regnmynstycka från taket.
Kanske massagestrålar & inbyggd radio.
Gud så underbart det hade varit.
Och istället för ett vanligt hörnbadkar hade jag önskat ett massagebadkar.
"Jag vill ha, jag vill ha" hehe.
 
 
Handdukarna är från Ralph Lauren Home med beställda P-monogram. Känns så lyxigt!
 
 
 Här hemma älskar vi "Yes to"-produkter, Kiehls & Burts Bees!

Kommentarer
Postat av: michaela- mamma till tre 💗

bästa jenny! nu var det veckor sedan jag satt vid datorn. har därför inte kommenterat något (men läser varje dag förstås!). vill bara skrivs att du är fantastisk! verkar vara en underbar och jordnära mamma som gör allt för din fina son. blev så ledsen när jag läste att du blivit ledsen över en idiots kommentar. hoppas du slipper bli det någon mer gång ♥

ni verkar a det så fiiint hemma! avis AB här! men visst lite kakel skulle ju piffa till det ännu lite mer :D

varma kramar!

Svar: Tack kära vännen! Så himla fint skrivet av dig! <3 TACK!KRAM
jenny - mammaliv i Nashville

2013-08-15 @ 15:57:31
URL: http://minahjartanochjag.webblogg.se/
Postat av: Katarina

Åh, vet precis vad du menar om duschen. Amerikanska duschar sucks... (sorry!) Förstår inte riktigt poängen med dem - man får ju liksom aldrig plats att stå under munstycket (er ser ju ut att sitta lite högre dock). Regnmunstycke är det absolut bästa som finns - vi har det och jag fullkomligt älskar det varenda dusch haha!

Ni verkar ha det så fint hemma!

Svar: Haha, du behöver inte be om ursäkt för JA de gör dom ;) Jag vill ha både regnmunstycke & ett som man kan hålla i handen. Så himla osmidiga de är! Och att man inte kan bestämma styrka på strålen själv är ju helknäppt! haha
jenny - mammaliv i Nashville

2013-08-15 @ 21:06:22
Postat av: Alexandra

Måste bara säga tack för att du har fått mig att få upp ögonen för naturliga produkter! Hittade både burts bees, yes to och flera andra eko produkter på eleven.se! Blir lätt en beställning därifrån till hela familjen! Tack! :)

Svar: Åh vad GLAD jag blir!! :) Och kul att du hittade allt på eleven.se. Läs även Maddys kommentar ovan om vart det är billigare att beställa! :)
jenny - mammaliv i Nashville

2013-08-15 @ 21:30:51
Postat av: Maddy

Åh jag har exakt samma schampoo och balsam. Har deras färgade läppbalsam. Im in love!!!
Till Alexandra där uppe: beautybay.com har som produkterna MKT billigare än här i Sverige+fri frakt världen runt.
Kram:)

Svar: Visst är de bra? :) Love love it! Ska testa grapefruit för min hy & även blåbär :)TACK för tips till Alexandra! Så snällt! KRam
jenny - mammaliv i Nashville

2013-08-15 @ 22:13:51
Postat av: Alexandra

Åhh tack så mycket Maddy! :) ska in och kika!

Svar: :) Älskar när ni hjälper varandra!
jenny - mammaliv i Nashville

2013-08-16 @ 06:01:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0