Älskade August

Vilken fin dag vi haft!
Först fick vi hemmet städat. Till och med skåpsluckorna. Åååh! En mamas dröm det!
Sedan trotsade jag huvudvärken, svalde 74 alvedon, klädde på lillprinsen finkläder, sminkade över mörka ringar & åkte iväg för att fira vår älskade lilla vän Asger som fyller 1 år idag.
Jättemysigt var det att hänga med massa mammor & det kryllade av små godingar.
Julie hade bakat så otroligt mycket gott & det var verkligen en befrielse att komma hemifrån en sväng.
(och då har jag bara varit hemma EN dag, haha)
Sedan åkte vi hem, busade med Mally, åt mellanmål & myste i soffan i en hel timme.
Bara kramades, läste böcker, kikade på Classical Baby & pussades.
August är nog världens mysigaste unge altså.
Som jag älskar min August! Så mycket så det svämmar över i hjärtat.
Att få spendera alla hjärtans dag med mitt egna lilla korvbarn, var väldigt speciellt.
Alldeles perfekt.
Livet känns liksom komplett.
 
 

Kommentarer
Postat av: Maria - mamma till Liam ☆

åh fina killen som börjar bli så stor!

sv; ja det är tråkigt när folk känner att dagen bara handlar om att köpa en massa till varandra! jag och sami köper till varandra för att vi tycker att det är mysigt :) men allra mest handlar dagen om att ge sina nära och kära en extra tanke och extra kärlek :)

Svar: Helt knäppt var det går undan! Tur att man har mycket bilder & filmer ;)
jenny - mammaliv i Nashville

2013-02-15 @ 08:07:27
URL: http://fashionstars.blogg.se
Postat av: Anna m Ludde

Men åh gulle August vad fin du är!

Och jag förstår PRECIS vad du menar! Vad mer kan man liksom begära än snoriga pussar från det finaste man har i hela världen?

Kram på er!

Svar: PRECIS!! Bästa bästa som finns.Älskade ungar <3
jenny - mammaliv i Nashville

2013-02-15 @ 08:46:59
URL: http://annatotti.se
Postat av: Ellinor

Vilken goding, bästa medicinen när man inte är pigg kan jag tänka mig!

Kram Ellinor

Svar: Verkligen!! <3KRAM
jenny - mammaliv i Nashville

2013-02-15 @ 09:00:23
URL: http://fam-gudmundsson.blogspot.com
Postat av: Mia

Åh han är så otroligt söt!

Svar: Jag måste hålla med ;) hehe
jenny - mammaliv i Nashville

2013-02-15 @ 09:40:11
Postat av: Jennie

Så söt så och lik sin Pappa är han också tycker jag :-) jag har också barn en son på 5 år tiden går så fort... hoppas ni får en trevlig helg kram

Svar: Tycker du? :) Jag ser verkligen inte varken mig eller Andrew just nu. Så roligt att höra från andra! Hoppas även du har en fin helg <3
jenny - mammaliv i Nashville

2013-02-15 @ 10:22:38
Postat av: Hanna

Å fina fina August! Snart är hans dag här... :)

Svar: ååh jag veeet. Jag är en sådan nervös mama ;)
jenny - mammaliv i Nashville

2013-02-15 @ 12:07:23
Postat av: Annso

Så fin, så fin han är. :)
Är också sugen på en liten knodd. Kram.

Svar: Skaffa en & flytta till Nashville!!
jenny - mammaliv i Nashville

2013-02-15 @ 13:15:04
Postat av: Kaffehörnan

Hej hopp. Gillar du sjal då ska du ej missa chansen

2013-02-15 @ 13:39:47
URL: http://www.kaffehornan.se
Postat av: Zarah - mamma till två småttingar

Men gullefjun!

Svar: <3
jenny - mammaliv i Nashville

2013-02-15 @ 20:39:08
URL: http://zaraholine.com
Postat av: Jennica Björk

vilken snygg body! :D

Svar: Ja han var himla stilig ;) hehe
jenny - mammaliv i Nashville

2013-02-16 @ 00:42:52
URL: http://mammajennica.se
Postat av: ERIKA ENROTH

Men så stilig liten herre! =)

Svar: Ja an måste vara stilig när man ska på kalas ;)
jenny - mammaliv i Nashville

2013-02-16 @ 08:59:04
URL: http://erikaenroth.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0