Look Whoos One

Här kommer lite bilder på en del av alla dekorationer vi hade på August kalas.
"Look Whoos One" var temat & det var Ugglor & prickar överallt.
Tycker det blev så himla fint. Världens största tack till Andrews mamma som hjälpte till så otroligt mycket att fixa med allt pynt & pyssel.
 
 
 


 
Massor med vimplar överallt som sa "August is One"
 
 
 
Prickiga ballonger som svajade runt i taket
 
 
Vi pimpade även vattenflaskorna
 
 
 
 
Ugglekakor med tack-kort till alla gäster.
 
 
Vi hade caterat massa god mat
 
 
Tårtorna. Den lille var en "smash cake" till August
 
 
 
Och här är min älskade 1åring. Tokfisen som alltid gör denna minen så fort kameran åker fram.
Älskar dig.

Kommentarer
Postat av: Mammi

❤❤❤❤❤❤❤

Svar: ❤❤❤
jenny - mammaliv i Nashville

2013-02-18 @ 22:20:20
Postat av: 2-barns-mamman

Hihi, en sån sötis! Härlig min! Grattis till dig på din ettårsdag :-)
Vilket jobb ni lagt ner på kalaset, blev jättefint!

Svar: Tack snälla rara!! <3
jenny - mammaliv i Nashville

2013-02-18 @ 22:23:10
URL: http://askmolnochrosaludd.blogg.se
Postat av: Trees, mamma i London

haha sööt sista bild!
Så himla fint ni gjort det för honom :D
ÅH vad jag längtar tIll Olivias nu, hihi!
Är tårtorna goda i usa, när man beställer dom?
Undrar för att tårtorna här i england smakar verkligen bara jam grädde och sponge x)

Svar: Tack!! <3Ja snart är det hennes tur!! Så mysigt!

Tårtorna är UNDERBARA här!! Åh. Om du äter en tårta här, så kommer du aldrig vilja köpa en tårta från någon annanstans ;) Seriöst. Sjukt goda!
jenny - mammaliv i Nashville

2013-02-18 @ 22:46:38
URL: http://mangofisk.se
Postat av: Maria, Livet med tre

Herreguuuuuud vännen.. Så himla himla fint ni gjort! Helt otroligt! August is a lucky little guy!!!
Åh.. Nu gör det ännu mer ont i mig att du missade detta, att du efter allt det fixandet inte fick vara med och njuta av det :-(
Är du bättre i dag?

Puss min vän!

Svar: Åh tack fina fina du! <3Ja det gör himla ont att ha fixat & planerat allt detta i månader & sedan inte få vara med på kalaset. Obeskrivligt ledsen är jag. Men det kommer kännas bättre snart. <3
Puss
jenny - mammaliv i Nashville

2013-02-18 @ 22:48:23
URL: http://www.livetmedtre.wordpress.com
Postat av: Malin - Edwins mamma

<3 Vilken underbar mamma du är! August är världens lyckligaste som har dig som mamma!

Svar: ÅH tack tack kära du <3
jenny - mammaliv i Nashville

2013-02-18 @ 23:00:42
Postat av: Nora

Sicken gulleplutt! Vet du, jag hade visst också en sån period i ungefär samma ålder som August. På massvis med bilder gör jag en liknande min ;)
Och du, hoppas du mår bättre idag än igår och att du inte känner dig lika besviken. Jag är säker på att August hade en toppendag!

Svar: Så sött altså!! :) Och tack fina du. Det kommer nog kännas bättre om ett par dagar <3
jenny - mammaliv i Nashville

2013-02-18 @ 23:20:12
Postat av: Ida

Älskar temat! Älskar pysslet! Älskar att USA alltid firar lite extra! Ååååhhh så fint :-)

Svar: Åh tack så jättemycket!! <3
jenny - mammaliv i Nashville

2013-02-18 @ 23:39:25
URL: http://Http://idaceciliadanielsson.blogg.se
Postat av: Anonym

Men åhhhh goding, jag dör!

Svar: <3
jenny - mammaliv i Nashville

2013-02-18 @ 23:42:27
Postat av: Tina

Haha Gus jag dör !! Sååå söt och roligt han e !! Allt såg perfekt ut.
Kram

Svar: Han är så himla knäpp ;) Tack snälla! <3
jenny - mammaliv i Nashville

2013-02-18 @ 23:54:06
URL: http://tinasaberi.blogspot.com
Postat av: Helena

Hej! Jätte fint! Har ni gjort det själv och skrivit ut? Älskar ugglorna, vart finns dom? Finns de i något dataprogram eller har bi beställt allt?

Svar: Det är beställt från Etsy.com :) De är en tjej som designade uggletemat åt oss!
jenny - mammaliv i Nashville

2013-02-19 @ 06:16:42
URL: http://erikssonhelena.wordpress.com
Postat av: Maria - mamma till Liam ☆

åh vad fint! och grattis till stora August! :)

Svar: TACk snälla du <3
jenny - mammaliv i Nashville

2013-02-19 @ 08:16:54
URL: http://fashionstars.blogg.se
Postat av: camilla

Sötunge!!! Det där kalaset hade jag gärna varit gäst på, såå fint ni fixat!

Fyy vad trist med magsjukan mitt i allt! Stackare.. :( Hoppas ni mår bra nu!

Kramar <3

Svar: tack fina du!! <3
Ja det var himla otippat & jäkligt trist altså!
Nåväl. Det kommer fler födelsedagar!
jenny - mammaliv i Nashville

2013-02-19 @ 08:23:10
URL: http://camillasrum.blogg.se
Postat av: Jenny

Vad fint! Ni gick verkligen all-in med vattenflaskor och allt. Skönt med catering av mat. Bakade du tårtorna själv? Den ser jätta fina ut.

Svar: Hehe ja det gjrode vi verkligen ;) Och det fanns myycket mer dekorationer men som jag tyvärr inte hann ta kort på. Nej vi beställde även tårtorna. Det blev helt fel i beställningen tyvärr, men det fick gå bra ändå ;)
jenny - mammaliv i Nashville

2013-02-19 @ 11:33:41
URL: http://jennyimaine.wordpress.com
Postat av: Anna

Åh så fint! Tårt- och desserbords freak som jag är så njuter jag för fullt när man gör så fina kalas =)

Svar: hehe :) Jaa det kommer nog se ut såhär alla födelsedagar framöver ;)
jenny - mammaliv i Nashville

2013-02-19 @ 13:03:40
URL: http://svalander.blogg.se
Postat av: Carro i Norrland

Men å så fint ni gjorde! Kan förstå att det kändes hemskt att bli sjuk på denna stora dag:-(

Svar: Ja det var verkligen inte kul alls.. Men jag är glad att vi har så mycket fina bilder!
jenny - mammaliv i Nashville

2013-02-19 @ 13:29:47
Postat av: Annso

Så underbart fint ni gjort det. Och håller med dig om tårtorna.... Dom är bääääääst!!!!

Svar: Mmm älskar tårtorna här!
jenny - mammaliv i Nashville

2013-02-19 @ 17:24:45
Postat av: Lotta, Millebus och lillebror

vad fint ni gjort det=) Gulligt med tema tycker jag. Älskar med ugglor så kanske blir ett liknande tema om några månader=)
Så himla tråkigt att du blev sjuk=/ Fy så himla typiskt. Tur ni fick en fin morgon tillsammans.
kram

Svar: Ugglor är sååå himla fint! Jag har tokdille på dom :) Kör på det temat du med vetja!!
KRAM
jenny - mammaliv i Nashville

2013-02-19 @ 20:33:49
URL: http://sessancharlotte.blogg.se
Postat av: Hanna - mamma till E

Ååååhh vad fint!! Jättefint tema! Ser ut att ha varit ett superbra kalas :D

Svar: Tack!! :)
jenny - mammaliv i Nashville

2013-02-19 @ 21:21:31
Postat av: Hanna

Ni hade fixat helt otroligt fint kalas!! Älskar temat och ugglorna och allt! Lustigt, jag har funderat ppå en prickig tårta t Lilly av nåt slag! Men även ugglor (fast lila/cerise...jag vet..) och grodor! Eller cirkustema? Eller all-in roooosa..?? Oj så svårt, vet inte men funderar för fullt! Känns som det finns så mkt mer pynt och fint att hitta i usa dock, men det börjar väl komma mer och mer t sverige med, Älskar uggle-kakorna som alla fick m sig!! Har ni beställt dem fr ett konditori eller hur gjorde ni? Å nu vill jag börja fixa.. Jättefint har du ordnat - och vilken lycklig liten kille! Kram på er

Svar: Tack snälla rara!! <3Ja det finns väääldigt mycket pynt här ;) hehe. Så det är enkelt att komma över kul grejer. Tycker absolut du ska köra på rosa uggletema! Åh det finns en jättebra hemsida jag kan skicka länken till! Ska bara hitta den ;)
Kakorna beställde vi från konditori :) Sååå goda! Och väldigt uppskattade.
Himla kul att fixa allt var det! KRAM
jenny - mammaliv i Nashville

2013-02-20 @ 10:49:05
Postat av: Hanna

Hemskt gärna tack!

Svar: Här är en länk! :)http://www.etsy.com/listing/85834426/birthday-girl-owl-party-package?utm_source=googleproduct&utm_medium=syndication&utm_campaign=GPS&gclid=CP3XveqXxrUCFQ3NnAod-yUAZw
jenny - mammaliv i Nashville

2013-02-20 @ 15:47:45
Postat av: Hanna

Tusen tack, sååå mkt fint!! Ska kolla närmare ikväll när barnen sover!

Svar: Ja kika mer så kan jag skicka mer länkar till fler sidor :)
jenny - mammaliv i Nashville

2013-02-21 @ 16:47:23
Postat av: Kicki

Vilka fina bilder :D jag älskar uggletemat verkligen jätte sött ^^

Ett jätte grattis till honom :))

Svar: Tack snälla rara <3
jenny - mammaliv i Nashville

2013-02-22 @ 20:12:29
URL: http://www.HoonKallasKicki.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0