En härlig dagsresa

Åååh vilken dag vi haft!
Vi lämnade hotellet tidigt för att åka mot Venice Beach. Där strosade vi runt en stund, drack morgonkaffe & kikade på alla hipsters.
Sedan vidare mot Santa Monica som jag blev helt tok-kär i. Sådan vacker strand!
Vi fick även se en haj som simmade runt bland surfarna & det var polishelikoptrar & ett himla ståhej.
 
När vi var färdiga med strandpromenerandet åkte vi till Beverly Hills, spanade in alla fantastiska hus, kikade efter kändisar & givetvis blev det ett besök på Rodeo Drive.
Vidare mot Hollywood efter det & när vi avverkat Hollywood Boulevard var vi så trötta att vi åkte hem.
 
August är så himla "enkel" att ha med sig altså. Helt sjukt vad plättlätt hela resan varit än så länge.
Så vi kan verkligen njuta ut i tåspetsarna av att fara runt, upptäcka massa nytt & äta på restauranger.
Lovely!
 
 
Tyvärr har jag glömt kamerasladden hemma så just nu bjuder jag på mina instagrambilder. Jemlp heter jag där om ni vill se lite mer av våra dagar.

Kommentarer
Postat av: Pappa

Vilken tur att ni tog beslutet att packa väskorna och dra iväg !!! Kramar i massor till alla er <3

Svar: Verkligen!! Tänk om vi hade varit kvar i tråkiga Nashville. Näe. Himla glad är jag verkligen!! KRAM <3
jenny - mammaliv i Nashville

2013-02-27 @ 06:03:39
Postat av: Pernilla Chis

Underbart låter det!
Kul att det funkar så bra med August med :)

Svar: Ja det är verkligen underbart att det funkar så himla bra med honom. Oväntat & en lättnad!
jenny - mammaliv i Nashville

2013-02-27 @ 07:34:44
URL: http://enfrusdagaribrasilien.blogg.se/
Postat av: emma sofie

Vad härligt!

Svar: Såå underbart! :)
jenny - mammaliv i Nashville

2013-02-27 @ 08:00:01
URL: http://frokenemmapemma.blogg.se
Postat av: Jennie

Ser jätte underbart ut har ni varmt? ser veldigt skönt ut ifa och skönt att de går så bra med August :-)

Svar: Det är ungefär 25 grader varje dag :) Uuuunderbart!
jenny - mammaliv i Nashville

2013-02-27 @ 08:27:06
Postat av: Annica

Åhhh, vad mysigt! Låter verkligen helt underbart!
Själv åker jag på semester på fredag, men det är skidsemester till Österrike! Jag och min äldste son ska ha det riktigt underbart!
Kul att det går så bra med August! Guld värt! Kram

Svar: Ååh vad härligt! Kul med lite egentid med äldsta sonen :) Ha det så mysigt!! KRAM
jenny - mammaliv i Nashville

2013-02-27 @ 08:41:24
URL: http://busarna.blogspot.se
Postat av: Anna

Åh så härligt det låter!

Svar: Det äääär så undebart! :)
jenny - mammaliv i Nashville

2013-02-27 @ 08:57:00
URL: http://svalander.blogg.se
Postat av: Lotta S

Ser helt underbart ut! Njut till fullo, här sitter jag i kalla Sverige och väntar på vår! Solen lyser dock så nu väntar jag verkligen på att snön ska gå bort. Har en månad kvar innan jag börjar jobba igen efter att ha varit föräldraledig. Året har dock börjat med att både jag och lilleman har varit sjuka och förkylda i två omgångar. Så hoppas jag att det går över så vi få njuta av lite vår innan jag ska sitta inne på ett kontor hela dagarna. (Haha, nä jag är inte bitter:))
Läser din blogg dagligen men lite dålig på att lämna kommentarer så tänkte jag skulle göra det idag. Vill bara önska er en fortsatt bra semester och verkligen skönt att ni kom iväg!

Svar: Åh stackars :/ Jag vet verkligen hur hemskt trist & jobbigt det är med sjukdomar.. Vi har också varit sjuka heeela jäkla vintern. Men jag kan inte tänka mig hur mycket jobbigare det måste vara med vinter, snö & grått. Vi har iallafall sol & värme! Hoppas hoppas våren kikar fram snart så ni får njuta lite tillsammans <3
KRAM & kommentera gärna mera kära du!
jenny - mammaliv i Nashville

2013-02-27 @ 11:41:30
Postat av: Susanne

Åhh vad saknaden slog till.Hårt. Var ni till 3rd Street Promenade i S.M?!den vita kvadratiska höga kontorshuset som syns tydligt i S.M siluett, min ex chef har sin advokatfirma på hela top floor! the view...

Svar: <3Åh där ser man. Där var vi & gick!! :)
Hoppas du kan åka tillbaka snart.
jenny - mammaliv i Nashville

2013-02-27 @ 21:10:00
Postat av: Therese

Så vackert, har själv varit där en gång men det börjar bli länge sen nu. Hoppas ni har haft en fortsatt skön semester. Hoppas lilleman mår bättre nu, Therese

Svar: Visst är det vackert!! Tack fina du! <3
jenny - mammaliv i Nashville

2013-02-28 @ 09:01:46
URL: http://sailorswife.se
Postat av: Nikita

alltså det ser helt sjukt underbart ut :D
hoppas ni njuter till fullo ,men det tvivlar jag inte på...

Svar: Det är verkligen helt fantastiskt underbart!! :)Och ja vi njuter nog mer än till fullo ;) hehe
jenny - mammaliv i Nashville

2013-02-28 @ 09:19:58
URL: http://nikital.blogg.se
Postat av: camilla

Fy tusan så underbart! Längtar tillbaka varje dag till USA. Min bästa resa någonsin och jag blev också förälskad i Santa Monica. Måste tillbaka någongång!

Ha en fortsatt bra resa! <3

Kramar

Svar: Visst är det sååå vackert!? Blev helt dökär. Ja åk tillbaka & kom på genomresa i Nashville ;)
KRAM
jenny - mammaliv i Nashville

2013-02-28 @ 12:08:54
URL: http://camillasrum.blogg.se
Postat av: Annso

Åh, njut, njut, njut. Ser helt fantastiskt ut.

Svar: Vi njuter verkligen till 1000 så jäkla härligt är det <3
jenny - mammaliv i Nashville

2013-02-28 @ 20:14:25
Postat av: Nathalie

men åhhh så underbart! Vill också! Någon gång i livet ska jag bila från san fran ner hela vägen till san Diego! =)
Följer dig ju redan på insta, när ska du börja följa mig ;) (tussituss) hehe

Kram!

Svar: Åååh jag är SÅ jäkla dålig på instagram. Känns så överväldigande med alla bloggar, hinna ta hand om min blogg samt alla kommentarer & även insta. Overload! Känner inte du också så ibland? Jag får leta upp dig :) KRAM
jenny - mammaliv i Nashville

2013-03-23 @ 21:54:31
URL: http://nathalier.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0