Gårdagen

Har skrattat ganska mycket åt min video som jag la upp igår, haha.
Det var väl kanske inte den bästa bilden av downtown Nashville. Man såg ju ingenting!
Jag tyckte igår kväll att den var av världsklass såklart.
Oh well!
Vi hade iallafall en jättekul kväll ute med Andrews chef & kollegor.
Så himla välbehövligt!

August hade vaknat 3 gånger så barnvakten hade fullt upp & när vi kom hem fick Andrew söva honom igen.
Sedan. Turligt nog. Sov han heeela natten. Och till halv 7!
Det är liksom världens sovmorgon för oss.
Vi fick oss även en familjevila på en timme i soffan då August somnade på mig.
Underbart!

Nu vill jag ha Thaimat, sedan är dagen fulländad.
 
Såhär såg jag ut igår. Freakin LOVE my pants!
Och äntligen kommer min älskade Michael Kors väska till användning.
 

 
 
2x Michael Kors fick det bli. Och mina nya älskade ringar. En från Forever21 & den andra från JCrew.
 
 
Sedan kom visst en liten nakenfis & ville ha en kram

Kommentarer
Postat av: Annoyed

You're so pretty <3 and look at you with your fugging MK bag lol love you!

Svar: hahaha. <3 LOVE YOU
jenny - mammaliv i Nashville

2013-02-09 @ 18:57:19
URL: http://weirdpeoplesuck.blogspot.com
Postat av: Anna

Snygging!!!

Svar: <3 <3
jenny - mammaliv i Nashville

2013-02-09 @ 18:59:36
Postat av: Steffie

Hot mama!! 😘 Saknar dig!! Puss

Svar: Saknar DIG!! <3
jenny - mammaliv i Nashville

2013-02-09 @ 19:44:48
Postat av: aida

jag ÄLSKAR byxorna!! Åh, undrar om de finns att få tag i någonstans i Sverige!

Svar: Me too! Tyvärr tror jag inte att de finns i Sverige då de är från en amerikansk kedja :/
jenny - mammaliv i Nashville

2013-02-10 @ 02:49:45
URL: http://aidalazarian.blogg.se
Postat av: Tina

Byxorna är otroligt snyggt och MK väskan är just perfect. Just det jag har haft också cystor i många år , många som har varit stora men väldigt ofarliga , har alltid haft ont när jag var mens annars ingen annan symptom . Jag tror inte att dina cystor är farliga heller så var inte oroligt alls.
Kram på dig och din söta son.

Svar: Tack för fina peppord! Trist att du haft så ont, men sådan tur att de aldrig varit farliga cystor!
Visst är väskan fiin? I love it!! :)
KRAM på dig
jenny - mammaliv i Nashville

2013-02-10 @ 03:51:26
URL: http://Tinasaberi.blogspot.com
Postat av: Emma

Vilka fina byxor, de gilla jag skarpt!

Svar: Åh tack!! :) Jag är tokkär i dom!
jenny - mammaliv i Nashville

2013-02-10 @ 13:23:52
URL: http://www.emmywood.blogg.se
Postat av: Y A S M I N E

Snygg klocka, köpte faktiskt en igår :)

Svar: Visst är den fiiin? :) LOVE it!
jenny - mammaliv i Nashville

2013-02-10 @ 15:12:05
URL: http://medy.blogg.se
Postat av: louise

Skitsnygga brallor å skitsnygg hela du!! Kramar

Svar: åååh gulle dig <3 TACK!
jenny - mammaliv i Nashville

2013-02-10 @ 20:17:40
Postat av: Erika Cao

Underbar väska!!

Svar: Eller hur? :) jag är kääär! hehe
jenny - mammaliv i Nashville

2013-02-16 @ 10:36:03
URL: http://erikacao.blogspot.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0