Hemmafix

Ahhh så sköönt det känns nu när vi fått upp lite mer hyllor, pyntat om & fixat lite här hemma.
Känner ni också så ibland?
Att man liksom får ro i själen av att göra om. Eller rensa garderoben.
Jag kommer in i ett inre lugn efteråt & mår sååå bra!
Tycker att livet är toppen på alla sätt & vis.
Och denna gången var det lite färg & en hylla som gjorde tricket ;)
 
 
 
För er som gillar att laga mat & baka- Spana in Barefoot Contessas böcker! Hon är helt fantastisk & alla recept underbart goda!
 
Nu ska jag duscha & göra mig iordning lite för i eftermiddag ska jag på laserbehandling!

Kommentarer
Postat av: michaela- med syskon i magen ♥

jag får alltid ro i själen efter ett ordentligt röj. skön känsla :)

Svar: Visst är det en underbar känsla? :) Hur känner du dig? Jag är såå pirrig inför lillen! ;)
jenny - mammaliv i Nashville

2013-02-04 @ 19:18:41
URL: http://minahjartanochjag.webblogg.se/
Postat av: Camilla ♥ Gravid

Snyggt!
Jag älskar att ändra om och ha mig här hemma :D Önskar bara vi bodde lite större så vi kunde få plats med mer grejjer ;)

Svar: Åh jag önskar att vi bodde lite mindre ibland så det inte är ett sådant evighetsprojekt ;)
jenny - mammaliv i Nashville

2013-02-04 @ 20:05:43
URL: http://mirabilibus.blogg.se
Postat av: Charlotte

Tack för de fina tipsen
Charlotte

Svar: Varsågod :)
jenny - mammaliv i Nashville

2013-02-04 @ 23:21:53
URL: http://livetefterfemtio.se
Postat av: Trees, mamma i London

haha jaa känner igen mig massa! Man blir sååå tillfredsställd. Håller på som en dåre hemma varje dag nsätan! haha.

Laserbehandling, lycka till!! <3

Svar: Oj vad hurtig du är som pysslar runt så mycket! Jag är nog latmaskens latmask när det kommer till hushållspill & änringar ;) Men ett par gånger i veckan får jag ett ryck & gör allt! hehe
jenny - mammaliv i Nashville

2013-02-05 @ 00:19:10
URL: http://mangofisk.blogg.se/
Postat av: Victoria B

ooooja! så sant! Jag och Brian pratade senast idag om att måla om och lägga ny matta i sovrumet..just för att bara må bättre och hur viktigt det är att trivas i sovrummet. även fast man kasnke mest är där inne när det är mörk och man sover. men att få vakna upp i ett rum man gillar gör sån stor skillnad på hela dagen!
Det ser jätte mysigt ut hos er med ny färg och hylla!
KRAM!

Svar: Jamen det gör verkligen stor skillnad om man tycker om rummet man är i. Jag är påväg at måla gästrummet nu som vi aldrig är i, men jag vill ändå att det ska vara jättefint! ;)
jenny - mammaliv i Nashville

2013-02-05 @ 01:43:11
Postat av: Zarah - mamma till två småttingar

Vad fint! Vi har också hyllor som måste upp..

KRAM

Svar: Evighetsprojekt är vad ett hushåll är!
jenny - mammaliv i Nashville

2013-02-05 @ 08:55:58
URL: http://zaraholine.com
Postat av: HAnna

Jag håller med, bara små förändringar kan göra sån stor skillnad. Och att rensa....ojoj det skulle verkligen behövas här, garderober framförallt...det är så befriande när det är gjort!

Svar: Visst är det så! Ah jag ääälskar att rensa! Får sådana där superryck ibland & sedan känner jag mig som en ny människa ;)
jenny - mammaliv i Nashville

2013-02-05 @ 13:35:14
Postat av: Kicki

Vad fint :) Jag älskar att möblera och fixa och dona i hemmet :)) tack för tipset ska kika i den boken ^^

Svar: Visst är det kul!? :) Jag önskar dock att mitt öga för inredning skulle vara liiite mer träffsäkert ;) haha: Övning ger färdighet! Ja kika in boken! Hon är såå duktig!
jenny - mammaliv i Nashville

2013-02-05 @ 20:33:52
URL: http://www.HoonKallasKicki.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0