Länk-kärlek!

Ni har frågat emellanåt vilka bloggar jag läser.
Och ni ska veta att min lista är hiskeligt lång. Och då har jag ändå sållat ut en massa, just för att jag inte har tid.
Det går verkligen inte att läsa varenda en.
Men här kommer en liten lista på ett urval av de bloggar jag klickar mig in på dagligen & gärna vill dela med mig av då jag tycker att de är välgjorda, genomtänkta & förtjänar all uppmärksamhet.
 
Augustifamiljen - Denna människan altså! Är typ kär i henne. Tar världens finaste bilder, inreder helt fantastiskt & har 2 supersöta ungar.
 
Enfrusdagar - Älskar hur denna tjejen älskar livet! Och matälskare som hon är, bjuder hon ofta på underbara recept!
 
Annamalinsrum - en barndomsvän från Karlstad som tar fantastiska bilder & som är en av de mest ödmjuka människor jag vet. En sådan fin människa! Som dessutom väntar en till liten bebis. ÄLSKAR gravidinlägg!
 
Hanna - Mycket vettigt att säga. Ironiska inlägg. Humor. Lättsamläsning. Världens sötaste barn. Har nog följt denna bloggen längst av alla!
 
Michaela - Väntar bebis nr. två som kommer vilken dag som helst. Iiiihhh!! Så spännande. En fin blogg om mammaliv & vardag!
 
Fika med Eleonore - Blir akut hungrig & fikasugen så fort jag klickar mig in på denna bloggen. Rosafluffigt, sockrigt & en himla fin tjej som ligger bakom alla inlägg.
 
Alabamasthlm -  Vill gifta mig med denna människan emellanåt. Så jäkla bra är hon. Starka åsikter & vettiga inlägg varvas med världens sömnproblem & världens finaste lilltjej!
 
Läser även
Elingabriella
Vargdrömmar
Sarasdiary
Bambi
Ebba
Zarah
Knivlisa
Ellen
Annatotti
Brattbergskan - Yoga inspo!! <3
 
Det finns sååå många fler som jag vill lyfta fram. Men nu får det vara färdiglistat för idag. Sängen kallar!

Hoppas ni har en riktigt fin Söndag!
PUSS
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Hanna

Vad glad jag blev nu. Tack!

Svar: Tänk att jag läste din blogg då jag bodde i Karlstad! Helt knäppt vad länge jag följt dig i livet.. :)
jenny - mammaliv i Nashville

2013-02-10 @ 07:45:19
URL: http://hannarosell.se
Postat av: Alabamasthlm

Men ÅH, gulle dig! Vem vet, det kanske blir du och jag en dag, hahah <3

Svar: hahahha. Ja vi får slå till om vi tröttnar på gubbarna! <3
jenny - mammaliv i Nashville

2013-02-10 @ 08:54:16
URL: http://www.alabamasthlm.se
Postat av: Sarasdiary

Men gulle dig!
Jag har också fått rensa min läslista och tyvärr läser jag mest från iPhonen nu i farten och har därför blivit så dålig på att lämna spår! :-(

Ha en fin dag <3

Svar: Ja man har inte riktigt tid att sitta ner & läsa längre. Det är i farten som du säger. Och jag vill verkligen ha tid över till annat & inte bara läsa bloggar ;) <3
jenny - mammaliv i Nashville

2013-02-10 @ 10:21:02
URL: http://www.lifestyleblogs.se/sarasdiary
Postat av: Camilla

Hej!
Har ganska nyligen hittat hit, jag vill bara säga att jag tycker jättemycket om din blogg och du verkar vara en så härlig person!

Svar: Åh vad roligt! Välkommen <3 Hoppas du stannar & TACK för komplimangen. Ha en fin söndag nu! Kram
jenny - mammaliv i Nashville

2013-02-10 @ 13:39:14
Postat av: Pernilla Chis

Vad skoj att jag finns med på din lista!
Tack för länkkärleken :) Håller med om att det finns så många bloggar man skulle vilja läsa som man inte har tid med....

Svar: På took för många! Jag har prioriterat bort alla de där storkändisbloggarna & fokuserar på fina mammabloggar :) Tycker verkligen om att läsa om din vardag!
jenny - mammaliv i Nashville

2013-02-10 @ 14:13:54
URL: http://enfrusdagaribrasilien.blogg.se/
Postat av: basebollivet.blogg.se

Tycker alltid det är roligt med lite länktips, man kan alltid hitta några ny intressanta bloggar :)

Svar: Visst! Mer länk-kärlek till folket!! ;) Glömde en hel massa förstås. Gud så trött jag var igår. Ska flika in dig på listan för visst är jag inne & snokar varje dag ;)
jenny - mammaliv i Nashville

2013-02-10 @ 15:05:19
URL: http://basebollivet.blogg.se/
Postat av: ellenojag

Åh men va gullig du är <3
ska spana in dina andra tips också!!! mysig söndag på er sötisar!! KRAM

Svar: <3 Hoppas även du har en fin söndag! KRAM
jenny - mammaliv i Nashville

2013-02-10 @ 16:41:44
URL: http://ellenojag.blogspot.com
Postat av: Eleonore- Kokboksutmaningen

ÅH så glad jag blir för dina fina ord! <3 Så roligt att få vara en av dina favoriter, du är en av mina favoritbloggare också och är alltid så kul att kika in här och följa er. :D Härligt med länkkärlek och bloggtips!

Svar: <3 Och tack söta du! :)
Länkkärlek FTW! ;)
jenny - mammaliv i Nashville

2013-02-10 @ 19:47:39
URL: http://fikamed.wordpress.com
Postat av: Fatima

Åh, precis vad jag behövde! Lite nya mammabloggar i länklistan. Kram!

Svar: Jag älskar länklistor! Måste ju skriva in super2barnsmamman!! herregud. Jag har flöjt din blogg sedan urminnes tider ;)
jenny - mammaliv i Nashville

2013-02-10 @ 20:41:25
URL: http://www.fatimaslillablogg.blogspot.com
Postat av: anna m ludde

Tack sötis! Man blir ju peppad att bättra sig! Kram på dig!

Svar: <3<3
jenny - mammaliv i Nashville

2013-02-10 @ 21:27:55
URL: http://annatotti.se
Postat av: Hanna

Kul med lite bloggtips :)

Svar: Jag älskar att få nya bloggtips, så nu var det dags för lite länkkärlek :)
jenny - mammaliv i Nashville

2013-02-10 @ 21:58:48
URL: http://hjn.blogg.se
Postat av: Maria, Livet med tre

Åh vad bra med en lista!
Jag behövde lite tips på nya bloggar :-)

PUSS!!

Svar: Men guuuuud jag glömde DIN!! Gah!! Jag är världens Maria-stalker ;)
jenny - mammaliv i Nashville

2013-02-12 @ 11:27:16
URL: http://www.livetmedtre.wordpress.com
Postat av: Maria

Ha ha ha.. Stalker .. Måste vara världens gulligaste sådan :-)
Och i såfall är jag en Jenny-stalker.. kollade ju bara din blogg det första jag gjorde när jag kom på svensk mark igen ;-)
Tror visst det kallas kärlek ;-)
Puss!

Svar: Ren & skär kärlek är det!! <3
jenny - mammaliv i Nashville

2013-02-12 @ 15:49:47
URL: http://www.livetmedtre.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0