Vandrande vålnaden

Efter förra veckans feberfrossa så hann jag inte riktigt få tillbaka min aptit innan magsjukan slog till i Söndags.
Och idag ställde jag mig på vågen, för jag tyckte jag såg så himla tunn & skör ut.
Det var inte så undra på hörrni!
57 fjuttiga kilo visade siffrorna.
Hjälp! Så lite har jag inte vägt sedan högstadiet?!
Jag ser verkligen inte sund ut alls.
Så himla trist!
Saknar ihjäl mig av de där kurvorna man hade några månader efter graviditeten.
Särskillt brösten!
Det trodde jag aldrig jag skulle säga.
 
 
Eftersom jag ser ut som en vandrande vålnad just nu, så bjuder jag på en bild från vår Honeymoon i Barbados.
Underbart väder varenda dag & världens vackraste ö.

Kommentarer
Postat av: emma sofie

Åh vad härligt det ser ut! Nu vill jag ha sommar!

Svar: Ja det var underbart! Vill okcså ha sommar!
jenny - mammaliv i Nashville

2013-02-20 @ 07:04:58
URL: http://frokenemmapemma.blogg.se
Postat av: Maria, Livet med tre

Vad tråkigt det är när man inte trivs och känner sig hemma i sin kropp.
Det är ju så lätt hänt att lite sjukdom får kilona att rasa.. fördelen är att de går relativt lätt att få tillbaka. Du får helt enkelt fortsätta baka smarriga muffinsar ;-)
Puss och kram!

Svar: Aaah så tråååkigt. Jag hatar att inte känna mig bekväm liksom. Vilket jag vanligtvis gör! Jag får nog beställa några pizzor tror jag ;)
jenny - mammaliv i Nashville

2013-02-20 @ 08:13:57
URL: http://www.livetmedtre.wordpress.com
Postat av: Hanna Karlsson

Vad tråkigt att du känner så. Hoppas att det snart vänder.

Svar: Ja det är så trist efterom jag vanligtvis är så nöjd & inte riktigt tänker på det. Tråkigt att se trött & spinkik ut, haha. Det vänder så fort jag får aptiten tillbaka hoppas jag :)
jenny - mammaliv i Nashville

2013-02-20 @ 09:00:05
URL: http://hannafialotta.blogg.se/
Postat av: Ida 54kg stark?

I know the feeeeeeling!! Innan jag blev gravid vägde jag stolta 65kg. När Charles föddes vägde jag 82kg. Nu väger jag 54kg!!! (-28kg) Från en fin d-kupa till en mindre existerande kupa! Jag har alltid varit träningsgalen så tränar lika mycket nu som innan men antagligen så tog amningen ut fin rätt på mig. ALLA tjatar om min vikt och jag är ganska trött på de och vill själv gå upp i vikt! Just KEEP IT UP!!!!! :-)

Svar: Visst är det jobbigt!!? Gah. Jag blir toookig! Ge mig mina bröst tillbaka! Jag vill inte se ut som en ledsam planka, haha.
Ja vi får kämpa på. Jag vill ju inte äta skit bara för att gå up i vikt, utan det får ta sin tid med vanlig mat. Och kanske en pizza eller två ;) Hejja dig!! <3
jenny - mammaliv i Nashville

2013-02-20 @ 11:25:39
URL: http://Http://idaceciliadanielsson.bligg.se
Postat av: Hanna

Krya på-kram!

(härlig bild!)

Svar: Det var verkligen en underbar semester! åååh alla borde få åka till karibien!
jenny - mammaliv i Nashville

2013-02-20 @ 11:33:17
Postat av: Annica

Trist när man inte trivs! Jag trivs inte på grund av att jag väger typ 9 kg mer än jag vill, bläää. Men jag kämpar!
Helt sjukt hur hooked jag är på din blogg. Håller fortfarande på att läsa den från början, är i april 2011, hahaha! Tar sin lilla tid att läsa eftersom jag jobbar heltid och har två busungar där hemma :)But I'm getting there! Tjuvläste i förväg om flytten, haha, för det lät så spännande! Jag är ju totalt fascinerad av Nashville och countrymusik sen innan, det var det som fick mig att börja läsa när jag hittade din blogg. Jaja, nu blev det långt!
Ha det bra!

Svar: Hejja dig <3
Men vad roligt att du orkat läst så LÄNGE!! Wow!! haha. Jag är impad ;) Då läser du ungefär om när vi skaffade Mally nu ;) Och snart om när jag plussade! ååååh. Jag kanske okcså måste läsa tillbaka. Mitt skrivsätt & inläggen har ändrats såååå mycket ;)
GULLE DIG! <3 KRAM
jenny - mammaliv i Nashville

2013-02-20 @ 14:32:56
URL: http://busarna.blogspot.se
Postat av: Jennie

Förstår hur du känner när jag fick Noel så rasa jag ner i vikt och allt bara försvann hade inget kvar...jag mådde pest och de blir 5 år i år som jag nu äntligen fått min normal vikt och jag har fått allt tillbaka igen jag är sååå glad.Nu hörde ju inte de här så mkt till just detta inlägg men ibland vill man bara få ur sig vissa saker för att lätta på trycket :-) kram på dig

Svar: Ja lätta på trycket!! Verklign viktigt att bara få skriva av sig ibland. Skickar en STOR kram till dig! Det är verkligen inte roligt när man inte känner sig som sig själv i sin kropp. KRAM <3
jenny - mammaliv i Nashville

2013-02-20 @ 19:29:54
Postat av: Anna

Läste Annicas kommentar och jag har betat av alla inlägg sen en tid tillbaks haha! Gillar dig! Och vet exakt hur det känns när man inte känner sig som sig själv, men tror du fixar det lätt med bra mat och mycket mys på er kommande semester! Sunt är snyggast!!

Svar: Åh men SÖTA duuu! :) Vad glad jag blir! Gillar dig med för att du gillar mig, haha ;)

Tack fina! KRAM
jenny - mammaliv i Nashville

2013-02-21 @ 16:45:05
Postat av: Brattbergskan

OM jag känner ingen mig!!! vad hände med boobsen!? seriöst!!! och jag ligger ca 3kg minus sen innan graviditeten...jag saknar också kurvorna! men antar att vi ska vara glada och tacksamma, för det får jag minsann hänga var och varannan dag ;)

Svar: Ja jo. det hade ju kunnat vara åt andra hållet & det är väl nte så roligt det heller ;)
jenny - mammaliv i Nashville

2013-03-01 @ 03:40:19
URL: http://www.brattbergskan.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0