Dags för dejt!

Tack för allt fint pepp angående tidigare inlägg!
Jag tycker att det ska bli SÅ roligt altså
 
Vi sov hela familjen uppe i gästrummet inatt. Vi förstår inte VAD i hela friden som bekymrar vår lilla vän..
Han har aldrig reagerat såhär på tänder förut, men kanske är det olika med olika tänder?!
VEM VEEEET!?
Dessa små söta mysterium som vi älskar så mycket, men som vi samtidigt sliter vårt hår för..
Oh well.
Nu är natten över, vi lägger den bakom oss & hoppas på bättring.
 
Idag ska vi ha roligt för det är dags för dejt med en svenska som vi pratat med på Facebook.
Ska bli jättekul!
Även imorgon har vi svenskdejt. Med svenskor x2!
Tjoho!
 

Kommentarer
Postat av: basebollivet.blogg.se

Men så söt han är! Och vad roligt med svenskdejter inplanerade :) Avundas dig.

Svar: Vi flyttar relativt "lite" jämfört med många andra i samma bransch, vi bor ju i STL både under säsong och under semestern iaf. Många har tre hus under ett år,. Men nu vet vi inte vad som sker i år än. Kontraktsförhandlingarna har dragit ut på tiden. Blir inget klart i helgen så har vi ett skiljenämndsmöte på måndag.. så just nu är det lite snurrigt..

2013-01-31 @ 15:38:59
URL: http://basebollivet.blogg.se/
Postat av: Carro

Jobbigt!:( Hilma skrek som en TOK igår hela kvällen. Man blir lite maktlös..:/ som tur är sover hon iaf (än så länge, peppar peppar) jättebra på natten så man orkar ju bättre om man får sova iaf.. Dessa små liven.. Inte lätt att förstå dem alla gånger. Hoppas det blir bättre för er snart iaf. KUL med svenskträff föressten!! Hade svävat på små moln om jag bodde utomlands o hittat en sån grupp i min stan;) krams!

Svar: Jaaa det är helt underbart att ha hittat denna gruppen altså! Det är skönt att ha en bit av "hemma" här :)
Usch så jobbigt det är när dom skriker & gråter :( Skönt som sagt att hon sover på natten iaf! Inte lätt alltid <3
Kram!
jenny - mammaliv i Nashville

2013-01-31 @ 18:39:06
URL: http://eniloracs.devote.se
Postat av: Ebba

Spännande har hon eller dem blogg? Hoppas ni får det trevligt & du får skriva sen hur det var, hihi :) kram.

Svar: Åh tack! :) Det var verkligen jättetrevligt! Frågade inte om bloggar faktiskt! Måste göra det nästa gång :) Kram!
jenny - mammaliv i Nashville

2013-01-31 @ 20:20:39
Postat av: Maria - mamma till Liam ☆

mysig bild! :)

sv; ja tänk om våra barn förstod hur bra de har det :)

2013-01-31 @ 20:52:50
URL: http://fashionstars.blogg.se
Postat av: Maria, Livet med tre

Det är väl förmodligen de stora framtänderna i överkäken som ska fram nu och de känns!
De gör mer ont när de spricker igenom helt klart.
Stackars lille A och stackars er..
jag fasar för de där stora tänderna.. väntar också här hemma.

Hoppas ni får sova lite bättre i natt.

Kram & Puss fina!!

Svar: Han har redan fått sina framtänder & gnällde inte alls så det var därför jag blev så fundersam.. men kanske är det kindtänder? :/ Ååååhhh jag vet inte jag. Det syns inget någonstans.. Men inatt sov han iallafall! Pust!
KRAAAM <3
jenny - mammaliv i Nashville

2013-01-31 @ 22:16:32
URL: http://www.livetmedtre.wordpress.com
Postat av: Marléne - mamma till Nova och Noel

Dom där tänderna! Noels hörntänder kikade äntligen fram idag efter dagar av oro, gnäll och diarréer. Inge roligt alls :(

Svar: Åååh neeej 10 dagar är ju en evighet!! Mår han bättre nu?
jenny - mammaliv i Nashville

2013-01-31 @ 22:57:56
URL: http://noelnovasmamma.blogg.se
Postat av: Elle

Jag måste skriva att du verkar vara en sån lugn, härlig och bra mamma, beundrar dig.
Jag har en fråga, Just nu i Sverige går det en serie som heter Nashville jag undrar om du har sett serien eller hört talas om den?

Svar: Näemn vad SÖT du är <3 <3 ÅH TACK! Du gjorde min dag!
Japp jag följer den serien slaviskt ;) Har du sett?
jenny - mammaliv i Nashville

2013-02-01 @ 01:04:18
Postat av: louise

Ja, precis som Maria skrev kan det vara framtänder eller eventuellt kindtänder (de ska tydligen vara värst men kommer oftast senare). Hoppas det går över fort! Verkligen jättegivande jobb att vara gymnasielärare. Är nog stor skillnad på att vara lärare i USA och Sverige kan jag tänka mig. Hoppas du blir lärare framöver för jag tror du skulle passa jättebra som det. Och det hade varit otroligt kul att läsa om hur det funkar over there så att säga :)Trevlig helg!!

Svar: Framtänderna har han redan fått, så kanske är det hörntänder? :/ Usch vad jobbigt det varit på nätterna. MEN! I natt sov han!! PUST! gud så skönt!Jag lovar att hojta till om jag bestämmer mig för att hoppa på plugget igen ;)
Trevlig helg!!
jenny - mammaliv i Nashville

2013-02-01 @ 08:11:23
Postat av: Alabamasthlm

Önskar att VI kunde få gå din sångklass!!

Svar: MEN FLYTTA TILL NASHVILLE LISA!Herregud. Att det ska vara så svårt!?
jenny - mammaliv i Nashville

2013-02-01 @ 10:02:20
URL: http://www.alabamasthlm.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0