Godmorgon Söndag

Det var min sovmorgon idag, men August pratade & tjoade så högt att jag inte kunde sova, haha.
Han har liksom tagit det där pratandet till en helt ny nivå. Det fullkomligt rasar ljud ur den lilla munnen nonstop.
Tur var väl kanske det eftersom vi får besök om ett par timmar & jag har utlovat pannkaksfrukost.
Svenska pannkakor såklart!
Jag svänger nog även ihop något mer att mumsa på.
Dags att köra igång!
 
 
 
Har fö. Hemsk (!!) träningsvärk i armarna så smeten får bli mixad i mixern, haha.
Hej gammelmormor Jenny.

Kommentarer
Postat av: Erica

Hej,
Behöver tips från en expert! Resa till New york i slutet av mars/början av april, i början av maj eller vänta tills efter sommaren??? Vilken tid på året skulle du föredra för att se sig omkring? Det kanske är för ruggigt i mars/april?
Tack för en mysig blogg! Jag är dålig på att kommentera men har hängt med sen i våras då min lilltjej nästan är jämngmmal med din kille!

Svar: Åk i Maj! Absolut! Såååå varmt & skönt då! Och innan alla turister kommer också i Juni ;) Vad kul att du hängt här så länge! Och vad Roligt att ni ska till NYC :) Det är en UNDERBAR stad!! :) KRAM
jenny - mammaliv i Nashville

2013-01-06 @ 16:05:41
Postat av: AnnaMalin

Mmmm pannkakor!! Åt vi i veckan, så mumsigt.
Haha det där med sovmorgon och vaknande av babbel känner jag igen. Livan är lite "mammig" på morgonen också, så hon gapar gärna MAMMAAAAA utanför dörren. När jag kommer upp är jag inte lika rolig att vara med, hon vill bara ha upp mig ;-)
Kram!

Svar: Haha sötfia! :) Ja precis så är August också. Det är roligare att leka med pappa på morgonen tror jag, men han vill gääärna att jag är på synligt avstånd ;) Busungar!
jenny - mammaliv i Nashville

2013-01-06 @ 16:43:20
URL: http://annamalinform.blogg.se/
Postat av: Zarah - mamma till två små

Pannkakor.. fy så gott. Det äter vi alltför sällan. Emil gillar det inte alls så det är nog därför..

Kramar! <3

2013-01-06 @ 23:48:02
URL: http://zaraholine.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0