Hade inte riktigt alla flingor i paketet..

.. i morse när jag klädde August.
 

Kommentarer
Postat av: Mammi

Virrpanna! ❤

Svar: Haha jaaa verkligen!
jenny - mammaliv i Nashville

2013-01-07 @ 08:51:47
Postat av: Hannah-Sofia

Hej Jenny!
Jag har en son som är 10 månader och i februari ska vi åka till USA på semester. Vi kommer vara en vecka i Philadelphia och en vecka i New York. Nu undrar jag hur det ser ut med eran barnmat "over there"? Ska man köpa allt där eller ta med sig något? Är maten nyttig eller gör du egen? Finns det barngröt och välling i butikerna?

Sen tänkte jag om du har några bra tips till flygresan och hur ni hanterat tidsomställningen med August? Något annat som är bra att tänka på? Många frågor men jag hoppas du har tid att svara (antingen här eller på min mail).

Tack på förhand! Ha det bra! :)

Svar: Åååh vad roligt!! :) Ni kommer ha det sååå underbart härligt! Jag får nog knåpa ihop ett mail till dig eftersom det är sååå mycket info jag har ;) Ska försöka få det gjort idag! KRAM
jenny - mammaliv i Nashville

2013-01-07 @ 09:26:08
Postat av: Ruth mamma till Meja

Grattis till August på sin namnsdag!!!

Svar: TACK kära du!! :)
jenny - mammaliv i Nashville

2013-01-07 @ 12:58:48
URL: http://www.minipartoft.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0