Hej 2013!

Oj vilket år vi just lämnat bakom oss!
August kom till världen, vi lämnade NYC & köpte ett stort hus i Nashville, vi har varit i Sverige, NYC, Atlanta, Colorado & fått massor massor med nya vänner.
Ett sådant himla bra år.
Det var även varit tokstressigt & sömnlöst, så jag ser verkligen fram emot att påbörja det nya året.
Ett fantastiskt år kommer det bli, det känner jag på mig!
Det finns mycket planer, mycker roligt & jag känner mig så pigg i hela kroppen.
Massa resor (2 till Sverige!! Tjohoooo) & andra riktigt kul grejer som kommer hända.
 
Dags att kicka igång 2013!
 
Vi börjar med att åka till gymmet vi just skaffat meddlemskap på. Vi ska spela squash & August ska få testa på barnpassningen där. Dags att få lite mer kvalitetstid i förhållandet. Så viktigt!
 
GOTT nytt år älskade vänner!
 
 

Kommentarer
Postat av: Hanna Z | Mamma - Mode - Gravid

Åh tack detsamma! :)

2013-01-01 @ 21:30:45
URL: http://hannaz.se
Postat av: Mammi

Härlig start på det nya!

Svar: Verkligen!
jenny - mammaliv i Nashville

2013-01-01 @ 21:32:38
Postat av: Pernilla Chis

Kul år!!!
Squash låter spännande. Har ni spelat förr? Bra att de har barnpassning med.

Svar: Jag spelade någongång när jag var 16 tror jag ;) haha. Vi såg inte så proffisonella ut kan jag meddela ;)
jenny - mammaliv i Nashville

2013-01-01 @ 21:51:36
URL: http://enfrusdagaribrasilien.blogg.se/
Postat av: Kaatzi

God fortsättning!
Låter som en bra början på året :-)

Svar: Ja det blev en bra början! :) Hoppas även du har en fin början på det nya året!
jenny - mammaliv i Nashville

2013-01-01 @ 22:35:29
URL: http://kaatzi.blogspot.com
Postat av: Maria, Livet med tre

Du har verkligen haft ett minnesvärt år på så otroligt många sätt!
Så många stora och viktiga förändringar.
Jag önskar dig många många lyckliga och händelserika år framöver vännen <3
Kramar!!!


Svar: Tack älskade du! <3
jenny - mammaliv i Nashville

2013-01-02 @ 09:19:01
URL: http://www.livetmedtre.wordpress.com
Postat av: Jenny från Karlstad

Önskar er ett riktigt gott nytt år (några dagar efter nyår :-) )Det verkar som om du/ni haft ett minnesvärt år och det kommer säkert 2013 också att bli. Hoppas att massa underbara saker och händelser kommer ske för oss båda och våra familjer :-)

Svar: Detsamma vännen! God fortsättning & all lycka med det nya året!
jenny - mammaliv i Nashville

2013-01-02 @ 16:05:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0