I mitt husområde


Kommentarer
Postat av: Anna

Yey och så videos från city :))

Svar: Det får komma när jag är i krokarna ;)
jenny - mammaliv i Nashville

2013-01-13 @ 09:38:57
URL: http://strawberrydaiiquirii.wordpress.com
Postat av: Jonna

Såå kul med videoblogg! Mer mer mer! :)

Svar: hahha ;) Ja det kanske kommer mer. Jag känner att jag tråkar ut er dock ;)
jenny - mammaliv i Nashville

2013-01-13 @ 10:06:44
Postat av: Ida

Jättekul med videoinlägg! Du verkar så himla härlig! :) Din blogg har helt klart blivit en av favoriterna! Drömmer mig bort lite till 24 graders värme här i sjukstugan i kalla Sverige. Huu! :)

Svar: Men vad GLAD jag blir av dina ord! Så sött av dig <3
jenny - mammaliv i Nashville

2013-01-13 @ 12:12:52
URL: http://www.idathemonster.blogspot.com
Postat av: Diana

Va synd att jag inte kan öppna upp video inlägget, det som hade varit så kul å se hur det är hos dig.

Svar: Men vad trist! Undrar varför. Har du appen videofyMe? Eller tryck på play på klippet flera gånger!
jenny - mammaliv i Nashville

2013-01-13 @ 12:24:56
Postat av: Emma Gustafsson

Härliga Jenny! Läser din blogg varje dag då den är så mysig och intressant att följa. Älskar dina videoinlägg också!!

Roligt att se att allt är bra med dig och din fina familj :)

Svar: Älskade Emma!! Jag saknar dig allt din lilla älg. Eller vad var det? haha ;)Hoppas allt är väl <3
jenny - mammaliv i Nashville

2013-01-13 @ 12:46:41
Postat av: Ida B

Åh jaaaa! Mer sånt!!!!!!!!! (Förlåt, hatar många skiljetecken och borde inte utsätta andra för dom, men glädjen bara kom) ;D

Svar: Haha vad söööt du är vännen!
jenny - mammaliv i Nashville

2013-01-13 @ 22:40:35
Postat av: Hanna

Så roligt att se! Och du är ju så härlig människa! :)Får nog ta och flytta t nashville så vi kan mamma-bebis-dejta..! (skojar lite förstås, don't worry!).
Minus 15 grader har vi här i södra dalarna idag...brr! 24 plus låter så mkt härligare!

Svar: Äh du skrämmer inte mig!! KOM hit vetja! Så kan vi hänga & ha kuuuul :)
jenny - mammaliv i Nashville

2013-01-14 @ 11:34:38
Postat av: Hanna

Haha, jag kanske skulle göra en liten turné, har min styvsyster i knoxville, TN (ja, F.D styvsyster, våra föräldrar är inte längre tillsammans..) ;-) har faktiskt varit i Nashville en ggr, men det var längesen, -95.

Svar: Nämen vad lustigt! ja KOM på en turne! :)
jenny - mammaliv i Nashville

2013-01-14 @ 17:51:49
Postat av: Elin

Vilket fint område! Vilken skillnad det är på gator och vägar i USA jämfört med Sverige, allt ser liksom nylagt ut. Och vad fin han är din lilla kille!

Kram!

Svar: Ja dt är skillnad från Sverige! ;) Och TACK så mycket!! Kram
jenny - mammaliv i Nashville

2013-01-17 @ 07:15:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0