Inför Sverigeresan

I sommar åker ju vi hem till Sverige. Tjoohoooo!
Hela familjen!
Ska bli så himla roligt att visa Andrew sommar-Sverige!
Så förutom att hänga i Karlstad tänkte vi besöka bla Stockholm & Göteborg (västkusten).
När man reser med barn är mitt motto att vara ute i god tid.
Att ha så mycket planerat & färdigt som möjligt, långt innan resan.
Så vi kikar just nu efter bra hotell på hotellkatalog.nu.
Längtar så innibomben mycket!
 
 
 
 
Såhär såg det ut då Andrew var i Sverige senast. Brrr! Man kunde knappt gå utanför dörren innan tårna frös till is. 20 läskiga minusgrader var det. Hua!

Kommentarer
Postat av: Erik Lundqvist

Ser ut att leva drömmen :) Det är lika kallt här hemma i Sverige än, -25 .. !

Svar: Åh vd snällt sagt! :) Och FY vad kallt! Brrrr.. Stay warm!!
jenny - mammaliv i Nashville

2013-01-24 @ 05:22:46
URL: http://eririk.blogg.se
Postat av: elin - mamma till Signe

Jag tycker ni ska komma till hudik;-) skulle så vilja ses:-)
när ska ni till sverige? Vi planerar nämligen en stockholmstripp i sommar också:-)
kram

Svar: Hehe ;) (googlar vart hudik ligger..) Men guuuud vad högt upp ni bor! pinsamt att jag inte visste vart det ligger, haha ;)Vi kollar resor från mitten av juni & hela Juli. Så vi får se när det blir! :) Kommer givetvis berätta när vi bokat :) Vore jättekul att ses!!
jenny - mammaliv i Nashville

2013-01-24 @ 07:51:05
URL: http://flieo.blogg.se
Postat av: Kusin Sarah

Åhh!! Ni får berätta när ni kommer! Saknar dig väldigt mycket. Det gör liksom i hjärtat på något sätt att vi alltid åker om varann :'(

Svar: Så fort vi bokat så berättar jag! :) Vi kikar på Juni/Juli! :)
jenny - mammaliv i Nashville

2013-01-24 @ 08:14:04
URL: http://svartstearinljus.blogg.se
Postat av: Elin Gabriella - Mamma & matte ♥

Åååh skoj!!! Jag tror att han kommer gilla sommaren bättre ;-) Haha! Kramis

Svar: Ja det tror jag med! ;) Ska bli såå mysigt att få visa honom allt det fina i sommarsverige <3
jenny - mammaliv i Nashville

2013-01-24 @ 10:04:08
URL: http://elingabriella.se
Postat av: Anna

Hihi, 20 läskiga minusgrader är det här just nu :)
Får mig verkligen att längta till sommarstugan på västkusten!

Svar: Hua vad KALLT!! Brrr! Sommaren föredrar jag nog ;)
jenny - mammaliv i Nashville

2013-01-24 @ 10:21:37
URL: http://svalander.blogg.se
Postat av: Kaffehörnan

Vad trevlig resa de blir

Svar: Ja jag tror det! :)
jenny - mammaliv i Nashville

2013-01-24 @ 11:15:57
URL: http://kaffehornan.se/
Postat av: Hanna

Å vad kul att ni kommer "hem" t sverige i sommar! Andrew har aldrig upplevt svensk sommar alltså? Måste ju säga att det är såå vacker här då...hoppas på en fin sommar i år! Både stockholm och göteborg kommer få besök av oss i sommar, stockholm ligger bara ett par timmar bort och min bror har en lägenhet där som vi ska låna. Och i göteborg bor Andreas (min mans) syster så dit blir det alltid en sväng varje sommar.

Svar: Nej han har ju inte det! :) Så det sk verkligen bli sååå roligt!Vore himla kul om våra vägar kunde korsas!!
jenny - mammaliv i Nashville

2013-01-24 @ 15:46:29
Postat av: Hanna

Det skulle ju verkligen vara hur kul som helst!! Så jan vi ta den där mamma-bebis-dejten vi snackat om :D..!

Svar: Ja precis! :)
jenny - mammaliv i Nashville

2013-01-24 @ 16:57:29
Postat av: Hanna

Vad roligt att ni kommer till Sverige! Om ni har tid över i sthlm så vore det verkligen superkul att ses :D vi kommer vara där hela sommaren troligtvis!

Svar: Ja det vore ju jättekul! Jag hojtar till!! :)
jenny - mammaliv i Nashville

2013-01-24 @ 19:16:37
URL: http://hjn.blogg.se
Postat av: camilla

Härligt med en Sverige-tripp! Tror Andrew kommer uppskatta den svenska sommaren mycket mer!! ;)

Stor kram till er

Svar: ja det tror jag med ;) Är ganska övertygad, hehe. KRAM
jenny - mammaliv i Nashville

2013-01-24 @ 19:59:26
URL: http://camillasrum.blogg.se
Postat av: Maria, Livet med tre

Men så roligt ni kommer ha! Det måste ju kännas så himla kul att få visa honom ditt land!
Och på sommaren dessutom.. finns ju inte mycket som slår ett vackert sommar Sverige. Jo det skulle väl iofs kunna vara ett uuuunderbart vackert sommar Göteborg!
Kul att ni tänker besöka "min" vackra stad :-)

Kram & Puss!!!

Svar: jaa verkligen! :) Åh tänk om vi skulle kunna få till en dejt!!
jenny - mammaliv i Nashville

2013-01-24 @ 21:19:48
URL: http://www.livetmedtre.wordpress.com
Postat av: Maria, Livet med tre

En dejt hade ju varit så jäkla roligt!! Känns ju konstigt att INTE ses om vi är i samma stad.
Så det har vi som mål tycker jag :-)
Kram kram!!

Svar: Eller hur?! :) Vi spikar så fort vi kan!! :) Tjoho!Puss
jenny - mammaliv i Nashville

2013-01-25 @ 11:21:19
URL: http://www.livetmedtre.wordpress.com
Postat av: Nattis

Vad kul med Sverige resa!!! :)
Välkomna till Stockholm! Här är så himla fint på sommaren! Själv blir det min 2:a sommar här som ganska nyinflyttad stockholmare! Längtar efter lite sol nu! ;)

Svar: Ja det ska bli såå roligt!! Kan inte fatta att det är 2 år sedan du lämnade NYC!! :)
jenny - mammaliv i Nashville

2013-01-25 @ 17:01:04
URL: http://nattisdans.blogg.se
Postat av: Jenny från Karlstad

Förstår att ni ser fram emot det och det lär bli betydligt varmare än det var då ni tog Sverigebilderna i inlägget. Jag visste inte att du var från Karlstad, har inte läst din blogg så jätte länge så jag hade helt missat det. Då kanske vi springer på varandra :-)Vi ska nog till Sthlm o Göteborg även vi. Har min syster i Gtb och Sthlm har jag tidigare bott i och jag längtar tillbaka till Djurgården o Skansen.

Svar: Nämen vad lustigt att du inte visste det! :) Då springer vi kanske på varandra ja! :)
jenny - mammaliv i Nashville

2013-01-25 @ 18:35:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0