Inte nu igen!

Jaaahaa men då ligger jag här med huvudvärk, rinnande näsa & tjock hals. IGEN.
Altså. Denna vintern måste vara värsta förkylningsvintern EVER.
Ungefär alla jag känner är sjuka till & från hela hela tiden.
Så jäkla tradigt.
 
Slut på klag. Jag är väldigt glad & nöjd i livet men trött på detta sjukeriet.
Nej nu ska jag springa (bokstavligen) & kissa.
Har nämligen druckit ca 2 liter grönt te för att försöka driva ut alla onda baciller.
Här görs inget med måtta, hehe.
 
 
Bjuder er på suddig instagram bild (jemlp)
Vi håller på att inreda ett lekrum & jag älskar vimpeln från Åhlens som vi fick av Mamma & Pappa

Kommentarer
Postat av: Zarah - mamma till två småttingar

Och vi är aldrig sjuka.. En gång sen Oline föddes. Vågar jag ens skriva det? ;-)

KRAM och krya på dig <3

Svar: Hehe.. Aj aj aaaaj det där skulle du kanske aldrig sagt ;) Eller så är du en såndär som får skryta fritt utan konsekvenser. Lyx i sådant fall! Jag är en av dom som alltid får smaka på motsatsen då jag stoltserar med sömn, att vara frisk etc ;)
jenny - mammaliv i Nashville

2013-01-23 @ 20:50:38
URL: http://zaraholine.com
Postat av: Zarah - mamma till två småttingar

Jag menar.. att skriver jag det så blir vi väl sjuka.. hi hi

2013-01-23 @ 20:51:02
URL: http://zaraholine.com
Postat av: AnnaMalin

Åh nej, vad segt!! I know the feeling... här har vi snorat och hostat i veckovis. Krya på dig!! KRAM

Svar: Sååå trist! Eller hur! nu kryar vi på oss <3
jenny - mammaliv i Nashville

2013-01-23 @ 21:28:52
URL: http://annamalinform.blogg.se/
Postat av: Annso

Krya på dig. Har haft rinnande näsa i flera veckorn nu också. Fy fän.

Svar: tack fina du! Och detsamma!! <3
jenny - mammaliv i Nashville

2013-01-24 @ 11:53:20
Postat av: Ilhana

Åhh vilken härlig blogg! Precis när man missat frågestunden... Men men, får spara mina frågor till nästa omgång! Hoppas allt är bra! : ) Kramar!

Svar: Hej & välkommen hit!! :) Hoppas du stannar!Du får så gärna gärna fråga vad du vill även om jag inte har frågestund :)
KRAM
jenny - mammaliv i Nashville

2013-02-02 @ 00:23:39
URL: http://so-random.org

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0