Lite bättre

Glad fredag kära ni & tack fina för att kryapå-hälsningar till min lilla kamin.
Vi har haft en ganska jobbigt natt här i Caza Peterson.
Men August verkar lite lite piggare & det tackar jag alla högre makter för.
Han åt nästan en halv smörgås till frukost & det har nog aldrig varit så härligt att se honom äta förut.
Att inte äta på 24 timmar är inte inte likt min lilla knubbkorv!
Så jag kan andas ut nu. (hoppas jag) & njuta av helgen som nalkas.
Andrew kommer hem om några timmar & det ska bli så skönt att ha en riktig skrota-runt-helg.
Vi beställer nog Thai, ser film & bara myser ikväll.
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Hanna

Å vad skönt att höra, har tänkt på er!

Svar: Tack vännen <3
jenny - mammaliv i Nashville

2013-01-18 @ 15:35:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0