Så göra vi när vi dushat..

August är så rolig nu om kvällarna!
Ibland, när vi duschar tillsammans så vill han "bada" på golvet efter vi är klara med själva tvättandet.
Vi fyller upp golvet så sitter han där & plaskar när jag torkar mig.
Sedan vill han sitta i handfatet en stund (hahahha) då jag smörjer in mig, borstar håret osv.
Han vill även borsta sitt hår då jag är klar. Borstar jag tänderna vill han borsta då jag är klar.
Han jag mascara vill han också ha mascara.
SÖTUNGE!!
Det är som att bli kär om igen varje dag.
Underbara fina lilla människa.
 

Kommentarer
Postat av: Alabama

Haha, klart ungen ska få lite mascara!

Svar: Han får inte än, hehe ;) men om han vill när han blir äldre så tänker jag då inte säga nej :)
jenny - mammaliv i Nashville

2013-01-14 @ 20:34:53
URL: http://www.alabamasthlm.se
Postat av: Frida - Vita villan

Sötnosen!

Svar: <3
jenny - mammaliv i Nashville

2013-01-14 @ 20:53:26
URL: http://fridsingen.blogspot.com
Postat av: Joanna-Livet med Asperger+reumatism

duktig liten sötnos:)

Svar: Jaa ellerhur? :)
jenny - mammaliv i Nashville

2013-01-14 @ 20:53:53
URL: http://domkallarmighannes.com
Postat av: Anna

Deras små idéer är ju helt underbara!
Hittade din blogg för ett tag sen när jag googlade Nashville =)

2013-01-14 @ 21:25:54
Postat av: Anna

Deras små idéer är ju helt underbara!
Hittade din blogg för ett tag sen när jag googlade Nashville =)

Svar: Men vad roligt!! :) Ja jag älskar hur nyfiken lillkorven är!! :)
jenny - mammaliv i Nashville

2013-01-14 @ 21:27:13
URL: http://svalander.blogg.se
Postat av: Hanna

Sötnos!

Svar: :) <3
jenny - mammaliv i Nashville

2013-01-14 @ 22:07:55
Postat av: Zarah - mamma till två små

Fina barn! <3

Svar: Jaa eller hur? Gosingar!!
jenny - mammaliv i Nashville

2013-01-14 @ 22:18:22
URL: http://zaraholine.com
Postat av: Liz

Sa sot han ar och vad duktig som sitter snallt i handfatet. Hoppas han inte far tag i vattenkranen bara och drar pa vattnet dar han sitter.

Men skont att han ar talmodig nar du gor dig klar. Sjalv har det alltid varit en kamp att fa hinna duscha utan att kriget bryter ut. Nar dom var mindre satt dom i sina bumbo chairs pa badrumsgolvet, tog sig inte nagonstans, jag underholl fran duschen och lekte titut bakom draperiet..det funkade ett tag. Nar dom blev aldre, blev de svarare. Nu kan man nastan inte lamna dom ensamma i 5 minuter utan att nagon skriker, nagon har tagit en leksak fran den andra etc. Inte sitter dom vid tvn heller utan mig dar. Suck, inte latt alla ganger!

Svar: Haha. Ja han är så roligt som tycker om att pyssla där i. Jag står såklart bakom hela tiden så han inte skulle falla ur osv ;) Och det gör inte så mycket om han drar på vattnet eftersom han har handduk & just kom från badet. Det är bara vatten ;) Och som sagt så står jag bakom & kikar så allt går bra till.Jobbigt att du har svårt att få tid till att göra dig iordning. Kan tänka mig att det är lite frustrerande ibland! Jag håller dock med om att det var mycket enklare när de inte kunde röra sig ;) Hejja på! <3
jenny - mammaliv i Nashville


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0