Svar del 1


Kommentarer
Postat av: Linda

Jattekul att lyssna pa svaren fran alla fragor. Jag haller med dig om att USA ar krangligt med visum och annat.

Dessutom var det kul att hora att folk hittar konstigt pa dig ocksa nar du inte vill ha hjalp med varorna ut till bilen.

Jag ser fram emot nasta del :) Ha en trevlig helg

Svar: Vad roligt att du tycker det! :) Nästa kommer snart!
KRAM
jenny - mammaliv i Nashville

2013-01-25 @ 18:38:13
URL: http://lindisen89.blogg.se
Postat av: Anonym

Så bra!! Fortsätt med videobloggar!

Svar: Vad kul att det är uppskattat! :) <3
jenny - mammaliv i Nashville

2013-01-25 @ 19:05:59
Postat av: elin stridh

Vill du göra ett bloglovinbyte? :)

WWW.EELIN.SE

Svar: Jag använder inte bloglovin tyvärr ;)
jenny - mammaliv i Nashville

2013-01-25 @ 19:36:20
URL: http://elincecilia.com/
Postat av: Maria, Livet med tre

Ha ha ha... I LÖÖÖÖÖV you to!!!
Sötis <3
Så kul att få SE dig svara på frågorna!!
Kram och Puss!

Svar: <3 <3 <3 <3 <3
jenny - mammaliv i Nashville

2013-01-25 @ 20:19:23
URL: http://livetmedtre.wordpress.com
Postat av: Akka-mamma till Gustav

Klart man orkar lyssna på dig! Ser med spänning fram emot nästa avsnitt!

Svar: Men vad roligt att höra kära du!
jenny - mammaliv i Nashville

2013-01-25 @ 20:45:23
Postat av: Anonym

Kul att lyssna på dina svar. Intressant det du sa om att svenskar har mycket fördomar. Jag bodde i USA i några år och en av anledningarna till att jag flyttade hem var att jag tyckte folk i USA var fördomsfulla. Dock bodde jag mitt ute på landet i North Carolina och jag vet ju att det skiljer sig mycket från olika ställen i USA. Jag hade en arbetskamrat som jag blev god vän med. När det var val röstade hon på Obama. Jag fick dock lova att inte berätta för någon att hon röstat på honom för hennes familj ansåg inte att det var ok att en mörkhyad person var president. En annan gång följde jag med en annan vän till kyrkan. Där bad de för att homosexuella inte skulle hamna i helvetet och för att de skulle bli friska. Det var mycket jag älskade med USA men sådana saker fick mig att få rysningar.

Svar: åh absolut så finns det sådana människor!! Absolut! Och jag tycker det är hemskt jobbigt att vara runt knäppgökar som inte har någon hjärna. MEN. dom är öppna med det & står för sin åsikt. På något vis gillar jag det mer än det där smygandet, tisslandet & småpratandet bakom folks ryggar. Hua! Det finns ju mycket knäppa människor här måste jag säga, men i allmänhet är folk mycket mer trevliga, artiga & väluppfostrade. Sociala liksom! :) Och DET gillar jag! ;)
jenny - mammaliv i Nashville

2013-01-25 @ 21:11:00
Postat av: malin

åh det är klart man orkar lyssna på dig. 8 min är alldeles för liiite! :) hoppas du också får en fin fredag. you rock!!

Svar: Åh vad glad jag blir! :) Det kommer mera i helgen<3
jenny - mammaliv i Nashville

2013-01-25 @ 21:38:24
Postat av: Anna

Tack för svar snälla du! Kul med videoblogg!
Förstår inte hur jag kunde missta dig för en 08.a första gången ;)
Angående fördomar, så finns de nog i alla kulturer tyvärr. Fick höra en del om svenskar i USA. Att vi alla är blonda, vi har isbjörnar på gatorna m.m.
Jag fick upplevelsen av att många i USA inte är så pålästa om omvärlden som vi är t.ex. De har förvisso ett stort land med mkt historia men man borde ju hinna lära sig nåt om världen ändån :)
En amerikan visste inte att England har drottning t.ex. :P

Svar: hehe ;) Det är lite roligt tycker jag att du trodde det. Ja det finns mycket fördomar överallt i hela världen såklart! Absolut. Och det är nästan läskigt hur isolerade folk är från omvärlden här i USA. Inget land är nog perfekt ;) Jag antar att jag ser saker från den ljusare sidan eftersom jag bor här & måste leva med det, haha :)
jenny - mammaliv i Nashville

2013-01-25 @ 23:19:49
URL: http://strawberrydaiiquirii.wordpress.com
Postat av: elin stridh

okej to bad :D

2013-01-27 @ 13:46:40
URL: http://elincecilia.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0