Svar del 4 (part 2. Ursäkta hemskt dåligt klippt ;))


Kommentarer
Postat av: carro

Vilka bra videobloggar du gör! Och det heter vigselring ;) Fortsätt blgga, du är en av de första jag kollar in på mornarna när jag slår igång datorn. Du har till och med fått en överviktig och klumpig mamma att börja spana lite på yoga och jag har nästan vågat anmäla mig till en yogaklass :)snart så!

Svar: hahahah. Pinsamt ;) jag kom verkligen inte på ordet! Åh vad roligt att du uppskattar min lilla blogg så mycket <3
Och HEJJA PÅ dig kära du! Anmäl dig! Du kommer må sååå mycket bättre! Hejja på.
jenny - mammaliv i Nashville

2013-01-28 @ 09:09:10
URL: http://www.lifeisjust.blogg.se
Postat av: Emma

Hittade till din blogg via en annan där du kommenterat! Tyckte det var så roligt att din som är född dagen efter min! :)

Svar: Men vad roligt! :) Välkommen hit!Då anar jag attt även du planerar ett års kalas? :) Kul!!
jenny - mammaliv i Nashville

2013-01-28 @ 10:05:59
URL: http://skellis.blogg.se
Postat av: Jonna

Det bästa med dina video bloggar är att du är såå naturlig och gör dig inte till som så många andra, you rock!

Svar: Men gulle dig!! <3 Så himla fint sagt!!
jenny - mammaliv i Nashville

2013-01-28 @ 10:08:21
Postat av: Johanna

Hej! Älskar din blogg. Det skulle vara jätte kul och se ett inlägg av Andrew där han säger hur han tycker att vara ihop med en svensk tjej är annorlunda från de amerikanska :)

Svar: Hej & TACK!! <3Jag får kanske muta honom till att ställa upp ;)
jenny - mammaliv i Nashville

2013-01-28 @ 10:53:27
Postat av: Emma

Ja kalasförberedelserna är i full gång! Har också bott i USA, så ska bli jättekul att följa dig!

Svar: Åh vad roligt! :) vart i USA bodde du?
jenny - mammaliv i Nashville

2013-01-28 @ 15:53:31
URL: http://skellis.blogg.se
Postat av: Lisa

Hej!

Jag tycker verkligen om din blogg! Går in här nästan varje dag, men är dålig på att kommentera. Jag har själv en liten plutt som bara är några månader yngre än din August.

En fråga som jag har funderat på är hur dina föräldrar tog att du valde att stanna i USA? Det måste ha blivit så definitivt för dem när ni fick August. Nu är du ju på något sätt alltid bunden till USA, även om din och din mans relation skulle ta slut. August gör ju att du antagligen aldrig flyttar hem igen.

Tack för en otroligt bra blogg som jag verkligen ser fram emot att gå in och läsa!

Kramar Lisa

Svar: Åh vad roligt att du kommenterar nu!! :) Jag blir verkligen SÅ glad! <3Och kul att du har en liten som är så nära i ålder!

Mina föräldrar vande sig sakta men säkert av tanken att jag skulle "bli kvar" i USA. De träffade Andrew ett par månader efter vi börjat dejta, då de var i NYC för att hälsa p åmig & redan då kunde dom se att Andrew & jag liksom hörde ihop. Visst var dom inte överlyckliga, men ändå väldigt glada för min skull. Det tog tid innan allt kändes "bra" igen.
Och jag vet faktiskt inte hur vi skulle göra om det skulle ta slut mellan mig & Andrew. Vi är verkligen fast beslutna vid att äktenskap är förevigt, så förhoppningsvis behöver vi aldrig ta det beslutet.. Men OM det mot all förmodan skulle gå åt skogen, så kanske jag skulle flytta tillbaka. jag tror nog det faktiskt!

Tack för dina fina ord Lisa! <3 Och fortsätt kommentera :)
jenny - mammaliv i Nashville

2013-01-28 @ 16:11:08
Postat av: Louise

Roligt att få lära känna dig ännu bättre genom alla frågor och svar. Återigen - du är så modig som lixom "kört hela paketet" i ett land långt ifrån din egen familj! Särskilt kul att höra hur ni löser det då ni tycker olika om August uppfostran :) Kram kram

Svar: Vad roligt att det är så uppskattat!! :) Så glad blir jag! Tack för dina fina ord! <3Haha.. Och hur vi löser våra problem är väl kanske inte de mest vuxna sättet men det funkar för oss ;) KRAM!
jenny - mammaliv i Nashville

2013-01-28 @ 18:44:52
Postat av: Hanna

Känner igen detta m tjafsa (och jag blir alltid mest upprörd, känslomänniska som jag är, Andreas betydligt lugnare..)och sen bli sams - och oftast får jag på "mitt sätt" i slutändan...haha.

Svar: haha. Girl power ;) Här är det tvärtom. Andrew brusar upp & blir tokig & jag sitter där lugn som en filbunke, haha :) KRAM <3
jenny - mammaliv i Nashville

2013-01-28 @ 20:53:18
Postat av: Emma

Jag bodde en bit utanför San francisco, där jag var aupair ett år! :)

Svar: vad roligt :) Vi ska till Cali om en månad. Ser så mycket fram emot att uppleva kusten :)
jenny - mammaliv i Nashville

2013-01-28 @ 20:56:20
URL: http://skellis.blogg.se
Postat av: Anna

Instämmer i att din blogg är så naturlig. Jag hatar personligen att höra min egen röst så jag vill helst inte spela in mig själv ha ha men du är grym! Keep it up! Kan Andrew tala svenska eller säga nåt på svenska? Blir du inte "osäker" på svenskan när du talar engelska större delen av dagen och tvärtom när du talat mest svenska en period?! Drömmer du på engelska? :) Det här med frågor var ju kul!

Svar: Man vänjer sig vid sin egen röst ;) jag menar.. alla andra hör ju den 24/7 så det är lika bra att gilla läget, haha. Andrew kan säga ett fåtal ord på svenska, men inte mycket alls!
Och visst blir jag osäker på svenskan! Verkligen. Men det är därför jag utmanar mig själv såhär med videos osv, så jag inte "glömmer" :) Och jag drömmer på engelska, det gör jag! Fråga på ;)
jenny - mammaliv i Nashville

2013-01-28 @ 21:02:02
URL: http://strawberrydaiiquirii.wordpress.com
Postat av: Emma - mamma till Demian

Åh ha så skoj! västkusten är underbar!

Svar: Jag har hört det, men aldrig sett så det är upp till bevis ;)
jenny - mammaliv i Nashville

2013-01-28 @ 21:42:12
URL: http://skellis.blogg.se
Postat av: AnnaMalin

Vad kul att se dina videoinlägg vännen! Härligt när det blir så spontant som när Andrew kommer och när han pussar dig, vad sött av han! (Psst... på onsdag kommer the magazine ;-) )!

KRAM!

Svar: vad roligt att dom är så uppskattade! :) Det ska bli SÅ kul att läsa nya tidningen!! Spännande :)
KRAM
jenny - mammaliv i Nashville

2013-01-28 @ 23:25:16
URL: http://annamalinform.blogg.se/
Postat av: Maria, Livet med tre

Alltså.. Du är så jäkla söt!
Hur naturlig och go som helst! Jag är så impad! Jag kan inte ens facetima med min pappa och min bror utan att känna mig mongo så de får alltid bara se barnen så sitter jag där och skriker i bakgrunden ;-)
Väldigt roligt att få lära känna dig genom dessa videobloggar.
Kram & Puss fina du <3

Svar: Men vad gullig du är <3Altså.. Jag insåg att alla andra hör/ser mig 24/7 & har inget problem med det, så då borde inte jag heller ha det ;) Jag bara köööör! haha.
Puss på dig! Och tack för alla fina ord!
jenny - mammaliv i Nashville

2013-01-28 @ 23:42:10
URL: http://www.wordpress.com
Postat av: AnnaMalin

Fel av mig! Datumet är framflyttat en vecka - så nästa kommer den ut ;-) Men snart så! Vet inte om jag skrev det men var ju sååå kul att läsa dina svar!! KRAM

Svar: Då ser jag fram emot nästa vecka istället! ;) KRAMOch vad roligt att du tycker det. Jag känd emig lite flummig ibland nämligen ;)
jenny - mammaliv i Nashville

2013-01-29 @ 12:57:20
URL: http://annamalinform.blogg.se/
Postat av: elinjosefine

Är urdååålig på att läsa bloggar nu för tiden. Men vad kul att se dina videobloggar. Jag blir ju helt kär i dig ;)

Svar: Haha! Men ååååh <3 Jag blir alldels generad. Vad söt du är!!
jenny - mammaliv i Nashville

2013-02-07 @ 21:26:44
Postat av: Alabama

Men åååh, först nu hann jag se denna och lyssna på ditt svar om sovning på nätterna!! Gulle dig, du är så fin. Och alltså, vi har ju slutat nattamma nu och B sover redan mycket bättre!!!

Puss

Svar: Jag såg det! Hejja på! Blir så himla glad i hela kroppen utav att Bonnie B sover bättre. Ni är sjukt värda bättre sömn! <3
jenny - mammaliv i Nashville

2013-02-26 @ 10:27:08
URL: http://www.alabamasthlm.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0