Tips från coachen (haha)


Kommentarer
Postat av: Sarasdiary

Hihi vad söt du är! Du verkar vara en härlig tjej Jenny! :-)
Ha en fin dag, nu ska jag försöka somna :-)

Kram och trevlig helg! <3

Svar: Men gulle dig <3
KRAM & Trevlig helg!
jenny - mammaliv i Nashville

2013-01-03 @ 23:15:43
URL: http://www.lifestyleblogs.se/sarasdiary
Postat av: Trees, mamma i London

Vilket sött skratt du har jenny :D
Jag har också gett mig f på det och när man väl gjort det så tar det ju faktiskt inte lång tid innan man hittar dom där små kornen :) Så kul att du säger att det är som att ragga. Det är verkligen det, kändes lite nervöst ibörjan men man har ju vant sig nu, och frågar om nummer hej vilt ;) Kramar!!

Svar: Sött skratt har jag aldrig hört förut ;) haha. Ja man måste våga ragga ragga ragga, haha :)
KRAM
jenny - mammaliv i Nashville

2013-01-04 @ 00:36:29
URL: http://mangofisk.se
Postat av: Nora Miriam

Fin video!
Vad kul att du bodde i Connecticut, min sambo är därifrån! Var bodde du?
Att flytta och skaffa nya vänner är inte alltid så lätt, men som du var inne på är ju oöika gemensamma knytpunkter bra, föräldra- och barngrupper, skola osv.

Ha en fin dag!

Svar: Jag bodde i New Caanan :) vart är din man ifrån?
jenny - mammaliv i Nashville

2013-01-04 @ 15:44:18
Postat av: Nora Miriam

Fin video!
Vad kul att du bodde i Connecticut, min sambo är därifrån! Var bodde du?
Att flytta och skaffa nya vänner är inte alltid så lätt, men som du var inne på är ju oöika gemensamma knytpunkter bra, föräldra- och barngrupper, skola osv.

Ha en fin dag!

2013-01-04 @ 15:44:18
Postat av: Bella

Alltid lika fin som vanligt och alltid lika kul med videobloggar! Keep em' comin' :)

KRAM

Svar: Men GULLE :) <3
jenny - mammaliv i Nashville

2013-01-04 @ 22:05:32
URL: http://bellarinan.blogg.se
Postat av: Liilly

tack för att du tog dig tid!!
ska försöka ta mig ut på fler mammabarn grejs! men du verkar så pratsam, jag tycker det är svårt att veta vad jag ska prata om:) eller så ska jag sluta tänka så mkt! ;) kram

Svar: Såklart!! :) Ja ta dig ut. Det är lite motigt i början men sen släpper det. Och bara prata på! Om vad som helst. Och fråga massa frågor. Folk älskar nyfikna, glada människor! :) KRAM & hejja på!!
jenny - mammaliv i Nashville

2013-01-04 @ 23:04:24
Postat av: Hanna

Vad söt du är! Så kul att seoch höra dig! :)

Svar: Men gulle dig! :)
jenny - mammaliv i Nashville

2013-01-05 @ 11:12:44
Postat av: Anna

Gillar videos, kan du inte filma lite klipp från staden Nashville? Jag gillar att få lite turisttips hi hi :D

Svar: Ja det kanske är dags för det! :) Vi får se om jag kan knåpa ihop en! :)
jenny - mammaliv i Nashville

2013-01-06 @ 19:52:08
URL: http://strawberrydaiiquirii.wordpress.com
Postat av: Alabama

Haha, B tittade på videon med mig och ba "mamamama".

Hon har uppenbarligen inte riktigt förstått vad hon säger :)

Svar: Underskatta inte The Queen. Hon är ju hur smart som helst. Jag är ju en mamma! ;)
jenny - mammaliv i Nashville

2013-01-07 @ 09:15:11
URL: http://www.alabamasthlm.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0