VÄX håret. VÄX!

Nu har jag tröttnat på detta slitna, tråkiga & tunna håret.
Dags att försöka locka fram ett lite mer charmigt svall.
Börjar med att ta ett tillskott som heter Nioxin.
Lustigt (och opassande) nog köpte jag dessa veckan innan jag blev gravid, så jag hann inte ens öppna burken.
Jag hittade dom igår när jag rensade ut i badrummet & nu när jag inte ammar längre får jag knapra piller hur mycket jag vill.
De "går ut" om 3 månader så jag har precis tid att avsluta hela kuren & sedan ska jag bannemig kunna svänga på mina lockar.
 
 
 
Mina tänder har förövrigt blivit vitare! HURRA!
Ska fortsätta blekningen en vecka till sedan får ni se pics.

Kommentarer
Postat av: Nathalie

Åh vad är de för mirakelpiller? Här hemma har jag inte hittat något bra som hjälper :( är så less så på mitt hår som aldrig tycks gå tillbaka till någon form av normalt..!

Svar: Jag hoppas iallafall det är mirakelpiller! ;) Massa massa bra omdömen på amazon.com & de har varit med i massa tidningar sååå nu är det upp till bevis! :)
jenny - mammaliv i Nashville

2013-01-11 @ 09:36:31
URL: http://nathalier.blogg.se
Postat av: Viktoria

Åh! Nioxin! har tänkt köpa deras 3-stegsprodukter med schampo, balsam, inpackning men inte fått tummen ur ännu. Säg gärna till om du märker någon skillnad när du ätit tabletterna ett tag. (Har hört/läst mycket gott om schampo etc.)

Svar: Absolut! Jag kikade på shampo osv men är så kär i de jag har, så jag börjar med piller. Kanske köper jag hela tvätthistorien också om det funkar en lite lite lite. Nu vill jag ha HÅÅÅÅR
jenny - mammaliv i Nashville

2013-01-11 @ 14:01:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0