Yoga!

Idag kom jag iväg på mitt första yogapass sedan August föddes.
60 minuter Ashtanga Yoga.
Så himla härligt!
Och OJ vad jobbigt det var. Men på ett skönt sätt.
Min kropp känns 1000 gånger mjukare. Ahhhh :)
 
August var på barnpassningen & det gick faktiskt bra!
Han grät när jag gick, men hade slutat efter 2 minuter & varit glad resten av timmen.
Gissa om det känns bra i mammahjärtat!
Han blev jätteledsen då jag hämtade upp honom då han säkerligen insåg att jag varit borta.
Skruttkorven!
 
Nu ska vi sova middag.
Jag är sååå trött!
 
Hoppas ni har en fin start på helgen mina vänner.
 

Kommentarer
Postat av: Marléne - mamma till Nova och Noel

Åh skulle också vilja prova på yoga! Verkar riktigt avslappnande.. ;)

Svar: Jaa det är SÅ underbart & avslappnande!! Testa!! :)
jenny - mammaliv i Nashville

2013-01-04 @ 20:08:28
URL: http://noelnovasmamma.blogg.se
Postat av: Linda

Va skönt att han klarade av att du var borta. Söt att han grät när du var tillbaka!

Svar: Ja det var verkligen skönt! :)
jenny - mammaliv i Nashville

2013-01-05 @ 00:25:16
URL: http://Lindisen89.blogg.se
Postat av: Monia - mamma till Tuvalie

Hej, var gärna med i min tävling där du kan vinna majskrokar i smakerna majs, vanilj och frukt :) Har du inte egna barn i rätt ålder kanske du kan ge bort dom? :) Eller varför inte smaska på själv! Kika in här och delta: http://moniasundgrenjansson.blogg.se/2013/january/tavling-vinn-majskrokar-i-olika-smaker.html

2013-01-05 @ 00:29:27
URL: http://moniasundgrenjansson.blogg.se
Postat av: Kicki

Åh så härligt med yoga! det skulle jag med vilja prova ^^ och vilken söt bild på er :)) tänkte bara slänga in en komentar och även berätta att jag följt din blogg sen ungefär i början av 2012 :$ och jag tycker det är så fantastiskt roligt att läsa din blogg den är lite beroendeframkallande hehe kikar in flera gånger om dagen :)) den är så fin och jag gillar verkligen och läsa om ditt liv ^^ Ha det toppen!

Svar: Men vad söt du är!! Vad roligt att du tar dig tid att kommentera! :) Jag blir SÅ glad! Kommentera mera vetja! Och testa yoga! Det är verkligen helt underbart! :)
KRAM
jenny - mammaliv i Nashville

2013-01-05 @ 01:57:45
URL: http://www.HoonKallasKicki.blogg.se
Postat av: Hanna

Å nu blev jag sugen igen, måste måste hitta nåt ställe att testa yoga! ( har ju testat men d var längesen som jag sa förut)..min kropp behöver det!! Och mitt huvud :) Låter underbart! Kramar

(Jag har försökt kommentera flera ggr nu, ända sen nyårsafton (fr iPhone som oftast) men kommentaren har ej kommit med! Testar igen!)

Svar: Hoppas du hittar något ställe snart!! :) Det är verkligen sååå underbart skönt! Undrar vad som är fel på min kommentarsfunktion :( Nu verkar det funka iallafall!! :)
jenny - mammaliv i Nashville

2013-01-05 @ 07:34:32
Postat av: Kicki

Hehe jag ska försöka komentera oftare har varit lite blyg oxå men har ändrats sig så det ska nog gå lättare nu hoppas jag :)) Jag ska faktiskt börja på Yoga i slutet av Januari det ser så himla skönt ut så måste prova ^^ Kramis

Svar: Ja gör det! Jag blir så glad! :) Kul att du ska börja gå på Yoga. Jag älskar det!! :)
Kram
jenny - mammaliv i Nashville

2013-01-07 @ 17:06:06
URL: http://HoonKallasKicki.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0