August & Farmor

Det är väldigt härligt att se hur mycket August tycker om sin Farmor.
Han är så bekväm i hennes närvaro & glad hela dagarna.
Vilken hjälp hon varit denna veckan då allt blev ett mindre kaos med min rygg/packning/yard sale & väldigt upptagen man som jobbar ihjäl sig inför Sverige-resan.
Så otroligt tacksam är jag för två extrahänder som har busat med korven, fixat mat etc.
 
 
Och så himla lyxigt att snart åka till Sverige (2 dagar kvar!!) & få hjälp i flera veckor till av älskade Mormor & Morfar!
Nu längtar jag så det riktigt pirrar i magen.

Kommentarer
Postat av: consciousblues

Så fint namn, Min bror heter August :)

Svar: Finaste namnet!! :)
jenny - mammaliv i Nashville

2013-07-01 @ 18:23:44
URL: http://consciousblues.se
Postat av: JUNITEJJ

Vad härligt att ni ska till Sverige!

Svar: jaa så underbart!! <3
jenny - mammaliv i Nashville

2013-07-01 @ 18:34:17
URL: http://www.junitjejen.se
Postat av: Annica

Vad härligt, jag ler när jag läser! Den där känslan när man längtar till nåt, ja den är underbar helt enkelt!
Och vad skönt med farmor på plats!
Krya på dig med ryggen vännen. Hoppas du får njuta av Sverige på bästa sätt!
Kram!

Svar: Tack kära du! Ja det ska bli sååå underbart! Det pirrar av glädje då jag tänker på att åka "hem" :,) KRAM!
jenny - mammaliv i Nashville

2013-07-01 @ 19:05:39
URL: http://busarna.blogspot.se
Postat av: anna m ludde

Det stödet är ovärderligt! Packa på nu! Har ni bestämt er, blir det skärgården?

Svar: Vi försöker planera om men det verkar hopplöst!! Suck. Vi ska nämligen träffa min bästa barndomsvän den 7e innan de åker till Dalarna på semester & vi ska bo i deras lägenhet så vi behöver nycklarna osv. Himla krångligt. Så tristt! :/ Jag såg fram emot skärgården SÅ mycket! (och att se er!!)
jenny - mammaliv i Nashville

2013-07-01 @ 19:07:42
URL: http://annatotti.se
Postat av: pappa

Snart tar Morfar över Farmors lek och stoj.

Svar: jaaaa! :) Sååå kul ska det bli!
jenny - mammaliv i Nashville

2013-07-01 @ 21:01:23
Postat av: Malin

Hej fina du!
Har en fråga :)
Hur fungerar det med semester från jobb i USA?
Får Andrew betald semester så som vi har i sverige? :)

Ha det bra, kram!

Svar: Hej ! :) Ja många får inte betald semester men Andrew har en himla fint jobb som ger honom fler veckors betald semester om året. Tyvärr kan han ej ta alla veckor samtidigt utan måste sprida ut dom väldigt. Samt alltid jobba på semestern tyvärr. Men så är det här ;)
KRAM
jenny - mammaliv i Nashville

2013-07-01 @ 22:17:59
Postat av: Hanna

Så bra m hjälp, ovärderligt! Å vad härligt, måste kännas underbart att snart vara u Sverige!! Hoppas ryggen blir bättre snart!

Svar: Ja det känns såååå underbart!! :) Så pirrig & glad i hela kroppen nu trots den eländiga ryggen! <3
jenny - mammaliv i Nashville

2013-07-01 @ 22:27:21
Postat av: Anna m Ludde

Vad typiskt! Men jag vet hur det är när man ska försöka hinna med så mycket som möjligt på kort tid. Linus är tillbaka igen den 12e ifall ni är kvar i Stockholm då. Och jag är ju hemma här när Linus är borta så ses ju oavsett. Men självklart hade det ju varit kul att få visa Andrew och August vår fantastiska skärgård. Om ni vill ha någonstans i bo "i" Stockholm (ja, Sollentuna) så kvarstår erbjudandet.
Kram

Svar: Åh jag veeet! Jag är så himla besviken att det kanske inte komma funka. Jag var helpepp på detta :( Älskade vackra skärgård & nya vänner! <3 Vi åker hem till kd igen den 10e. guuud så dålig timing det blev. Suck! Och TACK för att du erbjuder & är en sådan fin vän! Jag hoppas hoppas att om vi inte får till det i skärgården, kanske kan vi ses i sthlm & fika med alabama tex?
jenny - mammaliv i Nashville

2013-07-02 @ 14:23:04
URL: http://annatotti.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0