Hanna 30 år

Min blogg har legat nere hela dagen av okänd anledning. Jättetrist! Hoppas det funkar som vanligt igen för det ser inte ut som någon annan haft problem?
Anyways.
Snart fyller min älskade, underbara, Hanna 30 år!
Eftersom hon bor i Stockholm & jag i Nashville så är det inte alltför lätt att få till en dejt nu för tiden, men vi lyckades pricka in en Karlstadsvistelse samtidigt & därmed blev det även ett 30årskalas för min vackra vän.
Så himla kul att träffa gamla goda vänner & krama på Hanna med familj en sväng!
 

Jag klämmer på ett par till bilder men frågade aldrig alla om det var okej att posta bilderna, så när jag fått tummen upp kan jag visa lite mer från partajet :)

Kommentarer
Postat av: Annica

Äntligen! Äntligen kan man kolla in din blogg igen! Har försökt i fyra dagar!! Grrrrr :)
Ni verkar ha det jättemysigt! Härligt att se!
Kram!

Svar: Mm jag med! Så irriterande. ÄNTLIGEN känner jag med! ;)
jenny - mammaliv i Nashville

2013-07-18 @ 15:53:40
URL: http://busarna.blogspot.se
Postat av: Hanna Melkers mamma

Tack för en kanonkväll! Var så himla kul att se er de där dagarna vi fick till. Puss å kram <3

Svar: Ja verkligen! <3 Önskar vi kunde ses mer!
jenny - mammaliv i Nashville

2013-07-22 @ 21:50:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0