IM BACK!

Äntligen!
Jag är tillbaka.
OJ vad bloggen har krånglat de senaste 4 dagarna.
Skittråkigt!
 
Men nu är jag tillbaka & lite snabbt kan jag visa några bilder från där vi höll hus denna förmiddagen.
Vi var hos min älskade mormor & morfar, åt grillat & hade det himla härligt i solen.
Alltså.
Vi har ju prickat in perfekta sommarvädret!
 
 
August har en ny voffis som han vägrar släppa kopplet på ;)
 

Jag får uppdatera flitigt nu med alla bilder jag har för att uppdatera er om vad som händer i Karlstad.
En vecka kvar har vi nu!
Och ikväll ska vi på bilbingo igen.

Kommentarer
Postat av: Annica

Vad fint ni har det! Man ser riktigt hur det lyser om dina föräldrar tillsammans med August! <3
Kram på dig!

Svar: Ja det älskar den där ungen så himla mycket alltså! <3
jenny - mammaliv i Nashville

2013-07-18 @ 15:55:54
URL: http://busarna.blogspot.se
Postat av: Katarina

Härligt att bloggen är tillbaka! Lite abstinens hann man få, haha! :)

Svar: hehe ;) söt du är! Jag fick MYCKET abstinens ska jag säga dig, hehe
jenny - mammaliv i Nashville

2013-07-18 @ 17:16:57
Postat av: storasyrran

Underbart! Det lyser om dina föräldrar och August! Är det brorsan som din mamma har på armen?

Svar: Ja det är det :)
jenny - mammaliv i Nashville

2013-07-19 @ 13:25:30
URL: http://storasyrran.blogg.se
Postat av: Anna

Jag har oxå haft abstinens efter din blogg :) Någon hann före med frågan om din mammas tatto. Fin! Vilken fin familj du har! Hur många syskon har du? Kram på dig!

Svar: hehe vad söta ni är!! :) Gulle!
Ja det är min storebror på hennes arm & jag har två syskon samt en i himelen :)
KRAM
jenny - mammaliv i Nashville

2013-07-19 @ 15:07:40
URL: http://strawberrydaiiquirii.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0