Mammadejt på Mariebergsskogen

Åh vilken härlig tjej Janni är!
Så himla kul att träffa en ny vän såhär på semester i Karlstad.
Väldigt trist dock att vi inte bor i samma stad!
Vi hade en jättemysig förmiddag i Mariebergsskogen med fika, lek & prat om livet.
Lovely!
Tyvärr brände sig August på brännässlor som bubblade upp till massa små blåsor & det var korven inte vidare glad över så vi fick lämna lite hastigt för att möta upp min mamma med kylbalsam.
Alltid är det något ;)
 

August var himla nöjd mitt i allt grus. Pojken har ju aldrig sett detta förut, så det är himla intressant att pilla med.
(Och kasta så det flyger överallt..)
 

Denna godingen var också där & gungade så fint med August
 

Sidan fikade vi & Lilly visade hur man kan äta både bulle & kex samtidigt ;)
 

Och denna minisötisen som var på sitt bästa humör!
Underbar familj!
 
Nu ska vi tyvärr åka till vårdcentralen för August piper när han andas & drar i öronen. Suck.
Och jag har fått feber samt tappat rösten. Why not liksom?

Kommentarer
Postat av: Malin Hedlund

Fina, fina ni <3 Men urs för brännässlorna och febern, och att ni måste till vårdcentralen. Massor av krya på från mig!!

Stor kram!

Svar: Ja det var ju inte ett toppenasvlut på veckan, men vi fick så snabb hjälp med medicin så nu hoppas jag att korven blir bättre kvickt :) KRAM fina vännen!
jenny - mammaliv i Nashville

2013-07-19 @ 14:06:09
URL: http://annamalinform.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hej! jag brukar ej kommentera så ofta här, men läser din blogg flitigt :) jag bara undrar, jag hörde på radion idag att i USA så får inte barnen typ vara ute själv förns dom är kring tolv? Inte heller gå till skolan själv eller nåt, är det så där ni bor också? Kan inte barnen vara ute själv å leka ens? Det jag hörde var något om en lag att dom va tvungen att vara 12 innan dom fick gå ute själv. Skriv gärna lite om det, tyckte det lät så intressant för det lät så annorlunda mot här :)

Kram

Svar: Hej! Vad kul att du kommenterar! :) Hoppas du gör det fler gånger!
Ja det är lite lurigt med att låta barn leka ute, gå till skolan etc. i USA. Eftersom jag inte har stora barn själv, så vet jag inte riktigt hur det är. Men jag kan undersöka lite & återkomma! :) Jag vet dock att det är typ NOLL barn som går till skolan själv. Samt att föräldrar inte låter barn göra något själv, utan uppsikt på väldigt länge!
KRAM
jenny - mammaliv i Nashville

2013-07-19 @ 14:56:06
Postat av: Annica

Nä vad trist att ni blivit sjuka!! Hoppas det går över snabbt! Skickar massor av krya-på-er-kramar!

Svar: TACK vännen! <3
jenny - mammaliv i Nashville

2013-07-19 @ 15:33:32
URL: http://busarna.blogspot.se
Postat av: Yohannas.se

Vilken HÄRLIG bekantskap!!!! Å sååå trist att ni fått diverse sjukor nu i mitt i allt ju! :(

Svar: Ja verkligen! :)
Väldigt himla supertrist att bli sjuka, men vi får se det från the bright side! :)
jenny - mammaliv i Nashville

2013-07-19 @ 20:23:08
URL: http://maiplunevermind.blogg.se/
Postat av: Malin S

Åh.. Mariebergsskogen är ju verkligen ett toppenställe!!
Men vad dumt med brännässlor!

Hoppas ni kryar på er snabbt!

Svar: Ja verkligen ett toppenställe! Så fint! :) Och TACK!
jenny - mammaliv i Nashville

2013-07-19 @ 21:13:16
URL: http://www.malinstolt.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0