Surprise Bag for August

Nu har jag vägt väskorna, dragit igen dragkedjorna & bockat av alla listor.
Puh!
Allra sist åkte August hörselkåpor med då jag såg att Hanna skrivit att PIP (festival i Karlstad) har barnevenemang under dagen.
Så kul!
Är det någon som vill mötas upp på en kiddo-konsert någon dag?
 
Jag är även nästintill färdig med handbagaget som fö. verkar vara svårast denna gång.
Alltså. Antingen sover August hela flygresan då vi flyger över natten eller så håller han låda & då kan det vara bra med lite (massor!) småpill att leka med.
Jag menar. Vi ska vara på flygplats samt två flyg i många långa timmar. Kan ej begära att ungen ska sitta som ett tyst stearinljus hela dagen/natten.
 
August Farmor lämnade en himla fin Surprise-påse innan hon åkte hem idag & den är verkligen perfekt!
Lite nya knasiga böcker med aktiviteter, fruktsnacks & squeeze packs, små leksaker osv.
Verkligen perfekt.
Och vi har laddat ipaden med hans favoritprogram (som även är avslappnande) & ett spel han tycker om att pilla med.
Vi har haft det väldigt enkelt på alla övriga flyg i August liv (typ 10 stycken!!), men vem vet hur det går denna gången?
Så vi är beredda!
 
 
Och sover han hela flyget, sparar jag den nog till jag åker tillbaka hem själv med korven, då han mest troligt kommer hålla låda exakt nonstop samt vilja springa i gången ;)

Kommentarer
Postat av: Anna

Hoppas att ni får en bra flygresa, och en fantastisk Sverigevistelse! Och jag hoppas även att jag springer på er :)

Svar: Tack snälla rara! Stanna mig gärna om du ser mig på håll! :)
jenny - mammaliv i Nashville

2013-07-03 @ 06:22:37
Postat av: Maria Björklund

nämen åh vilken underbar väska! :)

sv; ja det är ju jätteroligt för barnen att se "när vi var unga" i framtiden hihi

Svar: Ja den är ju för söt alltså :) Perfekt till busigt barn!
jenny - mammaliv i Nashville

2013-07-03 @ 08:12:21
URL: http://fashionstars.blogg.se/
Postat av: Maria, Livet med tre

Hoppas ni får en lugn resa både fram och tillbaka men OM ni ska få en resa där lilleman tänker leva rövare.. så hoppas jag att det är hitresan då ni är två. Finns inget som är så stressande som att flyga med små barn..pust.
Men du.. vilken VÄSKA!!
Sån vill jag ha! Till mig själv ;-)

Massa kramar och lycka till om vi inte hörs innan ni reser..

Svar: Men det vet väl du om någon, att han inte kommer välja ditresan att gnälla & springa på?? ;) hehe. Det får mamma ta själv när hon åker hem. Och jag vill också ha en snackbag med massa kul pressys! Skulle sitta som ett ljus & bara vänta på nästa, haha :) PUSS & tack & vi hörs snart då vi är "hemma".
jenny - mammaliv i Nashville

2013-07-03 @ 08:14:33
URL: http://www.livetmedtre.wordpress.com
Postat av: Nathalie

Vi håller precis nu på att packa en liten goodiebag till Melina också. Så himla bra med snacks och små leksaker de inte sett förut. Speciellt nu bär de har massa spring i benen!
Önskar dig er en superhärlig semester i Sverige och nr flygresor hit!!
KRAM!!

Svar: Jag såg det :) Perfekt! Hoppas det funkar bara ;) hehe.Tack kära vännen! KRAM
jenny - mammaliv i Nashville

2013-07-03 @ 08:20:40
URL: http://nathalier.blogg.se
Postat av: Thea

Åh vad gullig pressent! :)

Svar: Ja visst är den söt? :)
jenny - mammaliv i Nashville

2013-07-03 @ 09:06:59
URL: http://theasspace.blogg.se
Postat av: Annica

Vad kul med lite nytt för A att sysselsätta sig med!
Ha en trevlig resa och jag ser fram emot att läsa om er tid i Sverige!
Kram!

Svar: Ja jag hoppas det är uppskattat av honom :) TACK vännen! KRAM
jenny - mammaliv i Nashville

2013-07-03 @ 09:14:55
URL: http://busarna.blogspot.se
Postat av: Kaffehörnan

Trevlig resa

Svar: Tack snälla!
jenny - mammaliv i Nashville

2013-07-03 @ 09:43:02
URL: http://www.kaffehornan.se
Postat av: sandra - blivande 3 barns mamma <3

Vilken underbar väska, den skulle hålla mig lugn och fin på en flygtur ;)
Det kommer att gå kanon bra ska du se. Måste ge dig en riktig elosch för hur fint förberädd du är och hur underbart du fixat åt sonen din :)

Svar: haha ja den skulle nog hålla mig lugn också ;)Och TACK snälla för så fina ord! det värmer!
jenny - mammaliv i Nashville

2013-07-03 @ 10:49:10
URL: http://www.mamamnsandra.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0