Fredagshäng

Åh vilken bra dag det är idag.
(Detta är tidsinställt, jag är ej uppe i ottan, hehe)
 
Idag har kanonfina planer!
(Lite mer av vad som sker kommer ni få lite bilder på om några timmar..)
 
Anyways.
Julie & Asger kommer över denna morgonen & det är mest troligt sista gången jag kommer se henne innan deras lilla bebbe är född. Iiih! SÅ spännande!
 
Och i eftermiddag ska vi åka till vänner på tidig hembakt-pizza-middag.
 
Hur perfekt dag på skala 1 till 10 liksom!?
 
 
August mår bättre, är feberfri & har tuggat kex (ur paketet är väldigt viktigt för herrn) samt ätit hämt-kina.
Nu är vi förhoppningsvis krya hela helgen för det kommer bli toppenväder & vi har massa kul planerat!

Kommentarer
Postat av: Anna m ludde

Hoppas dagen blir allt vad du önskar! Du glömde nämna margaritas men jag tar för givet att du kommer läska dig med detta så have one for me too!

Svar: hahaha. Jag har druckit en maragrita varje kväll i 3 dagar nu ;) Hur visste du?!?!? hehe
jenny - mammaliv i Nashville

2013-06-07 @ 12:07:23
URL: http://annatotti.se
Postat av: Hanna

Å sötisen! Vad skönt att han mår bättre! Och visst är det "kul" att de har sina små egenheter (tänkte på kex ur paketet) - Lilly har börjat bli en riktig dramaqueen som ska ha saker precis på sitt sätt...!
Och vilken söt drick"mugg" :-)
Hoppas ni får en härlig dag!

Svar: Ja visst är det härligt att de börjar få en personlighet. Godingarna våra!! :) Jag saknar bilder på insta på dina kids! :) KRAM
jenny - mammaliv i Nashville

2013-06-07 @ 14:27:47
Postat av: Annica

Jag älskar att ha en massa kul planerat! Det lyfter hela humöret!
Här är det också underbart väder nu och igår på nationaldagen var det bästa dagen hittills enligt mig!
Här ska det grillas och drickas rosévin ikväll. HELG!!
Ha det riktigt underbart! KRAM

Svar: Ja det gör det verkligen!! Härligt med grillat & rose! Det kan aldrig slå fel :)
KRAM
jenny - mammaliv i Nashville

2013-06-07 @ 14:41:51
URL: http://busarna.blogspot.se
Postat av: anna m ludde

Jag känner dig uppenbarligen vid det här laget. ;-)

Svar: haha uppenbarligen ;)
jenny - mammaliv i Nashville

2013-06-07 @ 17:31:10
URL: http://annatotti.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0