KOM & KÖÖÖP

Det är Yard Sale i vårt husområde & det var bilar som cirkulerade runt redan vid halv 7, även om själva säljandet inte skulle börja förrän 8!
Vi var lite sega i starten men våra grannar som öppnade vid 7, hade miljoners bilar vid sitt hus efter bara någon minut.
Folk älskar Yard Sales här.
Nu är vi up and running & det är allt lite mysigt att dricka kaffe i morgonsolen & kika på alla människor som kommer & går. (och som köper mitt skräp, hehe)
 

Titta håret! Jag kör "no-poo" som så många av er rekommenderade & efter bara en tvätt älskar jag det!

Kommentarer
Postat av: Nathalie

Åh Jenny! Min frippa är lika lockig sim din! Vad är no-poo för något??

Svar: Nähe?? :) Du som har så platt!! No poo är att man helt enkelt slutar använda shampo! :) Googla "no poo" på google.com & läs på wikianswers :) KRAM
jenny - mammaliv i Nashville

2013-06-29 @ 17:05:16
URL: http://nathalier.blogg.se
Postat av: JUNITJEJ

Härligt att sälja sitt skräp på det sättet!

Svar: Verkligen! Jag behövde inte ens lämna hemmet! ;) perfa!
jenny - mammaliv i Nashville

2013-06-29 @ 17:44:22
URL: http://www.junitjejen.se
Postat av: Nikita

Men haha ni ser ju ut att ha de bra där :-)

Svar: Vi hade det tok-bra! :)
jenny - mammaliv i Nashville

2013-06-29 @ 18:21:42
URL: http://nikital.blogg.se
Postat av: Inger

Bra ide´att sälja vidare. Du är verkligen jättefin i ditt lockiga hår.
Kunde inte ana att du var så självlockig, avis är jag.
Längtar till Nashville när jag läser din blogg.
Ha de bra!

Svar: Åh TACK snälla du! Vad glad jag blir att höra det :) inte många som fått se mina lockar genom åren ;) hehe.
jenny - mammaliv i Nashville

2013-06-29 @ 18:44:57
Postat av: emma sofie

Vilken härlig idé med yard sale!

Svar: Ja & så mycket folk det kom! Jättekul! :)
jenny - mammaliv i Nashville

2013-06-29 @ 20:39:24
URL: http://frokenemmapemma.blogg.se
Postat av: Malin - Edwins mamma

"No-poo" är helt suveränt tycker jag! Börja med det innan jul samtidigt som jag sluta med deodorant, vilket jag ångrar att jag inte slutande med tidigare. Aldrig haft så bra hår som nu o luktar väldigt sällan svett trots ingen deodorant! Tyvärr får jag inte ditt fantastiskas hår fast "no poo" ;) Hoppas ryggen blir bättre! :D

Svar: Utan deo skulle jah lukta apa ;) hahah. Men No poo är ju helt fantastiskt! Kul att även du kör på det! En kemikal mindre i hemmet att köpa ;) Tack vännen! KRAM
jenny - mammaliv i Nashville

2013-06-29 @ 21:33:51
Postat av: Sofia

Så kul det verkar :-)

Svar: Det var verkligen kul! :)
jenny - mammaliv i Nashville

2013-06-29 @ 22:31:06
URL: http://lovejournal.blogg.se/
Postat av: Anna

Jag köper numera bara schampo hos min frisör. Hon talar alltid väl om produkterna när det gäller dess påverkan på miljö, hud och hår så jag litar på henne. Dessutom är hon grym på det hon gör! Mitt misstag var tidigare att tvätta varje dag, det torkar ut. Det gör jag inte numer.

Svar: Ja jag har förstått nu att det är allt hårtvättande & bla. shampo som slitit så fruktansvärt på mitt hår. Hoppas detta funkar & hjälper stackars stråna :) Härligt att du har någon du kan lita på så väl!
jenny - mammaliv i Nashville

2013-06-30 @ 01:34:38
URL: http://strawberrydaiiquirii.wordpress.com
Postat av: Annso

Fick ni något sålt? :)

Svar: MASSOR! :) Nästan allt vi hade på garageuppfarten. Så härligt!
jenny - mammaliv i Nashville

2013-06-30 @ 21:55:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0