Stressmorgon

Oj!
Vi har en sådandär morgon då allt är helt upp&ner.
Städerskan kom då jag stod i trosor med mascara utkletad över halva ansiktet eftersom jag skulle hindra August från att stoppa jordnötssmör i flingorna & då attackerade han mig med vattenkoppen som hamnade rakt i ansiktet.. Andrew kunde inte öppna dörren för han stod i duschen.
Ja.. det är en bråkdel. haha.
 
Men nu kan vi andas ut.
Alla är hela & rena, huset blir städat & vi har vänner som kommer över om en liten stund.
Puh!
Somliga morgnar alltså.. Tur att man kan skratta åt det några minuter senare.
Nu ska jag brygga kaffe & skära upp vattenmelon!
 

Kommentarer
Postat av: josefine - mamma till molly

Gud va skönt de måste vara med en som städar huset för en. Vad jag förstått har ni ett ganska stort hus? Är ju görskönt med avlastning för städningen! Kramar!

Svar: Jaa jag ÄLSKAR att få huset städat! Idag var det en storstädning med alla lister & skit som jag hatar ;) haha. Vi har ett hus på 300 kvm :) KRAM
jenny - mammaliv i Nashville

2013-06-13 @ 17:36:40
URL: http://poh.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0