Hej Fredag!

Fyyyyyy vilken natt.
Det är allt jag säger om det.
Nu lämnar jag den bakom mig & tänker njuta av denna fredagen så gott det går!
August ska på försenad 1årskontroll & få sprutor så det kan ju bli lite sidådär efteråt.
Tänker tvinga hem Andrew tidigt från jobbet så jag får lite hjälp här hemma.
Hallå det är ju internationella kvinnodagen så lite avlastning är väl inte för mycket begärt.
Och en middag lagad. Och kanske ett par extra kramar. Och kanske en liiten pressy?
(hehe, nej jag kräver ingenting)
 
Hörrni! Jag längtar verkligen tillbaka till Cali & semester varenda dag.
Vi hade det så otroligt bra därborta!
Måste skriva lite mer om de olika ställena vi besökte & berätta lite mer.
Det kommer det kommer.
 
 
Sukhasana i Santa Monica

Kommentarer
Postat av: Hanna

Ja men det är vi väl värda idag?? :-)
Tråkigt m jobbiga nätter, vet alltför väl hur det är, är inne i en ond spiral av sjukdomar och sömnlöshet, suck!

GÄRNA lite mer om kalifornien :-)
Ha en bra dag trots lite sömn!

Svar: Ja jag känner med dig vännen! <3 Fy så jobbigt det är. Men snart måste det ju bli bättre för oss båda. Eller hur!?
Hoppas du blev lite bortskämd idag hjärtat!
jenny - mammaliv i Nashville

2013-03-08 @ 15:46:04
Postat av: Jeanette-NYINFLYTTAD I VÅRAT FÖRSTA HUS♥

härlig Bild!!!
åh santa monica!! <3

Svar: Älskade verkligen SM. Har du varit där? :)
jenny - mammaliv i Nashville

2013-03-08 @ 16:19:21
URL: http://thisisjeanette.blogg.se
Postat av: Amanda

Vilken underbar bild!

Svar: Det VAR en underbar dag! :) Så jag hoppas det lyser igenom lite :)
jenny - mammaliv i Nashville

2013-03-08 @ 19:33:08
URL: http://aochmflyttarin.blogg.se
Postat av: Annso

Grattis på kvinnodagen. :) Hoppas att du blev lite bortskämd.

Svar: TACK! Och grattis till dig du fina tjej! <3
jenny - mammaliv i Nashville

2013-03-08 @ 20:20:52
Postat av: Anna

Oh Cali, saknar det. Ge mig sol. Trött på kylan nu!

Svar: Jag förståår det! Jag fattar inte hur ni orkar med den evighetslånga vintern altså!
jenny - mammaliv i Nashville

2013-03-08 @ 20:36:46
URL: http://strawberrydaiiquirii.wordpress.com
Postat av: Sara

Ja! jag vill höra mer om Kalifornien!

Svar: Ja jag måste skriva mer om det snart! looovar!
jenny - mammaliv i Nashville

2013-03-08 @ 21:13:41
Postat av: Isabelle

Saknar Cali så jag grinar nästan ibland, fan så trött jag är på Sverige , svenskar och mest av allt, deppvädret! Om det vore lätt skulle jag flytta meen we both know it's not :) (skitockså)

Svar: Jag förstår att du måste vara aptrött på sverige! Jag skulle nog aldrig kunna flytta tillbaka altså. Och ååååh vad jag älskar Cali! Men! Inte LA-biten & traffiken. Inte alls! Usch så tråkigt. Och jag vet inte hur många år jag skulle stå ut med samma samma väder dag ut & dag in utan en enda årstid ;)
jenny - mammaliv i Nashville

2013-03-10 @ 22:49:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0