Love my little builder ❤


Kommentarer
Postat av: Trees, mamma i London

Så söööt <3 Vilken fin accent du har jenny! jag har en lite mer sån där.. brittisk haha. Gillar nog den amerikanska bättre när det kommer till att uttala A:en. Du vet dance, stand, laugh, etc ;) låter som man kommer från armén här, haha

Svar: haha tycker du? :) Du får göra videoblogg!! Jag vill höra hur du låter nu juuu! ;)
jenny - mammaliv i Nashville

2013-03-29 @ 00:17:09
URL: http://mangofisk.se
Postat av: Victoria B

Men söt! prarat du mest engelska med korven? Jag känner mej helknäpp när jag pratar engelska med Alice haha ändå säger hon typ 50/50 ord på engelska och svenska. anyways...tänkte bara meddela att att jag gav The Y's yoga en andra chans. ny instruktör...och det va helt fantastikst! Så Tusen tack till dej för inspererande Insta bilder och blogginlägg :) Yoga på nu så jag inte lägger av ;)
KRAM

Svar: Näe det gör jag inte, men när jag gör videos som jag skickar till bla svärisar & Andrew så är jag snäll & pratar engelska ;) Jag är lika bekväm med båda språken vilket är otroligt skönt & blandar friskt ;) haha. Vi får se om August någonsin kommer fatta vilket ord som är vad.
Och vad GLAD jag blir att du gillade yogan! YES! Heja på & jag kommer INTE lägga av. Det lovar jag ;)
KRAM <3
jenny - mammaliv i Nashville

2013-03-29 @ 01:05:17
Postat av: Anna

Jag blir avis när jag hör folk tala flytande engelska som svensk :) Kanske inte så konstigt eftersom ni är bosatta där men ändån :P Så tala vilket språk du vill, det berikar ju lille A :) GLAD PÅSK!

Svar: Jag har bott här i snart 4 år så det är inte så underligt att det känns som mitt "första språk" :) Gullig du är! KRAM & Glad påsk vännen
jenny - mammaliv i Nashville

2013-03-29 @ 10:04:27
URL: http://strawberrydaiiquirii.wordpress.com
Postat av: Kusin Sarah

Gud så söt han är! :D älskar hans " oh oh" på slutet! :D Glad påsk, fina kusin! Kram

Svar: hehe :) Ja han är för underbar! KRAM & glad påsk hjärtat!
jenny - mammaliv i Nashville

2013-03-29 @ 10:10:15
URL: http://svartstearinljus.blogg.se
Postat av: Trees, mamma i London

Hahha, jaa det är kanske dax! tänkt dig en liite mörkare röst än en normal tjejröst haha. Tror jag? man hör ju alltid sig själv på ett annat sätt;)

Svar: nu MÅSTE du göra videoblogg för nu dör jag ju av nyfikenhet!! ;)
jenny - mammaliv i Nashville

2013-03-29 @ 12:28:58
URL: http://mangofisk.se
Postat av: Jenny

naaaaw..vicken going! Min L älskar att bygga torn också och blir lika exalterad som August när han lyckas bygga högt :)

Svar: Så söta dom är! Små godingarna! :)
jenny - mammaliv i Nashville

2013-03-29 @ 14:43:52
URL: http://jennyimaine.wordpress.com/
Postat av: michaela- nybliven tvåbarnsmamma ♥

åh. du pratar ju helt fantastiskt! och lilla plutten är ju såå söööt!

kram på er finisar. och GLAD PÅSK!

Svar: haha men vad söt du är! :) Glad påsk till er hjärtat!
jenny - mammaliv i Nashville

2013-03-29 @ 14:53:38
URL: http://minahjartanochjag.webblogg.se/
Postat av: Hanna Watson - nygift i Kanada

Måste säga som alla andra här att jag gillar dina engelska. Jag är väl också rätt flytande vid det här laget men jag gillar din mer amerikanska, lite southern accent. det har inte jag tror jag. bara tråk-kanadensiska haha.

Hanna

Svar: Men vad gullig du är! :)Du får göra videoinlägg så jag får höra ;)
KRAM
jenny - mammaliv i Nashville

2013-03-29 @ 21:49:49
URL: http://exiback.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0