Är det hyss på G?

Altså.
Det där när det helt plötsligt är tyst i huset & man vet att det kan vara något hyss på G.
Man ropar, men får inget svar.
Blir jättenervös & försöker hitta barnet.
Finner honom sittandes i sovrummet, omringad av massa kuddar & liksom bara pillar lite med mammas & pappas bilnycklar.
Försöker med all kraft att inte göra ett ljud & tassar försiktigt på tå för att inte störa eller avbryta hans fina lek.
 
 
Blir liksom helt överväldigad med kärlek när jag hittar August i sådana ögonblick.
Idag hittade jag honom i min garderob.
Han satt & pluppade i nappar i sin snack cup, öppnade sedan upp locket, tog ut dom & började om.
Kunde stå där & stirra för evigt. Så fin & liten han är. Så försiktig & nyfiken.
Älskar det där barnet altså.

Kommentarer
Postat av: Mammi

Ja det är så fint men en dag så klipper dom håret eller växter eller kanske nya leksaker. Då är dom inte lika söta❤❤❤
(Alltså stavas med 2 L)
😘

Svar: hahahah, jag väntar på den dagen ;) Och tack för rättningen mama!
jenny - mammaliv i Nashville

2013-05-23 @ 05:20:39
Postat av: emma sofie

Ja sånt är så himla mysigt. Kärlek!

Svar: Äkta kärlek! <3
jenny - mammaliv i Nashville

2013-05-23 @ 07:42:18
URL: http://frokenemmapemma.blogg.se
Postat av: Annica

Dom stunderna är underbara. Hela hjärtat liksom värker av kärlek! <3
Skrattade så när jag läste din mammas kommentar om ordet "alltså". Har tänkt på det jättelänge att du alltid skriver "altså". Jag är normalt stavningspolis, men eftersom du nästan är amerikan nu, så tänkte jag det är därför :):)
Ha en underbar dag! Kram!

Svar: Jag har noll koll på det där aLLtså ;) Äh. Det blir som det blir, haha.
jenny - mammaliv i Nashville

2013-05-23 @ 08:12:56
URL: http://busarna.blogspot.se
Postat av: Yohannas.se

Ja det är magiskt! Jag har också en sån där "period" just nu då jag beundrar mina barn så sjukt mkt. Det är kärlek med stort K!

Svar: Verkligen med stort K!
jenny - mammaliv i Nashville

2013-05-23 @ 13:57:10
URL: http://maiplunevermind.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0