Blablablabla

Jag önskar ni kunde höra hur härligt August pratar just nu!
Det är som en blandning mellan ryska & jaa.. något slags blablabla-bebisspråk där tungan åker ut hela tiden.
Så.himla.roligt!
 
Just spatserar han runt i huset & pratar jättehögt för sig själv.
Jag & Andrew tittar bara på varandra & skrattar.
Det låter så knäppt.
Måste försöka fånga detta på film så jag kan visa er.
 
 
Denna tokfisen altså! <3
Jag sa en gång för länge sedan att jag önskade mig ett "Astrid Lindgren barn" & det har jag bannemig fått också.

Kommentarer
Postat av: Jenny från Karlstad

Haha ja visst är det härligt och roligt när de börjar prata. E kan säga en hel del "vanliga" ord som vi förstår men sen ibland kommer det en massa andra gulliga ord ur munnen på henne. Hon förstår säkert helt vad hon menar men själva står vi bredvid och ler för att det låter så gulligt :-)

Svar: Tänk så härligt då de faktiskt kan säga riktiga ord! Jag ser fram emot det! Den där mittemellan-fasen måste ju vara för härlig altså! :)
jenny - mammaliv i Nashville

2013-05-25 @ 06:44:33
Postat av: Tina

Haha så söt han e med de där små tänderna!! Det var lixom igår som han föddes och nu vill han prata... Kan nån stoppa tiden ?!! Han e otroligt lik dig bara lite busigare.
Kram

Svar: Ja precis! Kan någon stoppa tiden??!?! Och jag älskar då någon säger att han är lik mig!! :)
jenny - mammaliv i Nashville

2013-05-26 @ 02:17:10
URL: http://Tinasaberi.blogspot.com
Postat av: Nikita

Ja är så kul då dom pratar på :-) låter
För festligt ibland !!

Svar: Ja det är så himla underbart altså. Man fattar inte ett jot utan bara skrattar inombords ;)
jenny - mammaliv i Nashville

2013-05-26 @ 14:21:59
Postat av: brattbergskan

Precis så är det här med! Blablah dahdah och andra goa kombinationer! Så gulligt!

Svar: Ja det är ju för underbart altså! Måste fånga på video så ni får höra ;)
jenny - mammaliv i Nashville

2013-05-27 @ 12:18:42
URL: http://www.brattbergskan.com
Postat av: camilla

Jaa jag vill se och höra honom prata, gulle! :) Elton är också en riktig snackpåse med de mest konstiga ord. Korv säger han och mycket Sch-ljud. Det låter som han går runt och säger -Jag är kär. Haha! Kramar

Svar: hahahah! Jaaa precis så som August gör! Han Sch-ar hela tiden. Och riktigt långt bak i halsen så det låter som ryska ;) LOVE IT!
jenny - mammaliv i Nashville

2013-05-27 @ 13:37:54
URL: http://camillasrum.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0