Bloggkärlek

Nu är det dags för lite bloggkärlek här.
Jag har sedan jag blev mamma, sprungit på så många duktiga bloggmammor som syr & fixar & pysslar vid sidan av sitt stora jobb som mamma.
 
Här är mina absoluta favoriter
 
AnnaMalins - Denna maman har alltid ungefär 926 järn i elden & resultatet av hennes pysselprojekt är SÅ fina! August har en namntavla från henne som jag älskar! Då det är dags för bebis nummer 2 för oss, så kommer jag definitivt beställa en av hennes vimplar. Så fina!
 
Annatotti - Love babynest-bäddarna. Hur fina som helst! En sådan måste jag ha till nästa bebi. Hon syr även hundbäddar & jag är himla sugen på en till Mally. Och hennes mamma stickar ursöta Converse!
 
Dodda Design - Absoluta favoritkläderna! Anna är helt otroligt duktig på att sy! Vi har massor av mössor, leggings & tishor. Älskar alla roliga tyger & hur personliga kläderna blir. Och kläderna är verkligen perfekt sydda.
Hon finns på Facebook & gruppen heter Dodda Design.
 
Fridsingen - Älskar de virkade bakverken! Så himla vackra. Denna damen har även öppnat en egen butik, vilket jag är så imponerad av!
 
In & kika nu på dessa mamas and spread the mama-LOVE.
 
 
August i sin första Dodda design tisha :)

Kommentarer
Postat av: michaela ♥

åh. måste kolla in dodda design på en gång. ser ut som kläder helt i min smak. för jo, vi har nog väldigt lika smak du och jag hihi ♥

Svar: Ja ta en kik! :) De är SÅ fina alla kläder! <3
jenny - mammaliv i Nashville

2013-05-28 @ 20:15:27
URL: http://minahjartanochjag.webblogg.se/
Postat av: Anna m Ludde

Gulle du! ♥

Svar: <3<3<3
jenny - mammaliv i Nashville

2013-05-28 @ 20:56:23
URL: http://annatotti.se
Postat av: Frida - Vita villan

Helt ok! Så glad jag blir. =)

Svar: :)
jenny - mammaliv i Nashville

2013-05-28 @ 21:30:27
URL: http://fridsingen.blogspot.com
Postat av: Yohannas.se

Kul med tips!!! Å vilket underbart nappband han har!!

Svar: Ja jag älskar det! Det är från BinkLink :)
jenny - mammaliv i Nashville

2013-05-28 @ 22:59:44
URL: http://maiplunevermind.blogg.se/
Postat av: Hanna Watson - nygift i Kanada

VI som inte är mamas än, får vi ingen bloggkärlek?? ;)

Skojar bara såklart! :)

Hanna, Kanada

Svar: haha. Jag får göra ett annat bloggkärlekinlägg! :)
jenny - mammaliv i Nashville

2013-05-29 @ 07:17:19
URL: http://exiback.blogg.se
Postat av: Anna (dOddA)

Men vad go du är! Blir så glad av att se mina kläder med en så söt unge i!;-) <3 <3 <3

Kramar!!!

Svar: Jag menar verkligen vartenda ord! Älskar dina kläder! <3
jenny - mammaliv i Nashville

2013-05-29 @ 11:06:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0