Busy mama

Jag & August har så mycket kul planerat varenda dag nu för tiden.
Så himla kul är det!
Vi vaknar på morgonen, äter frukost & beger oss sedan ut för något skoj.
Denna morgonen ska jag faktiskt ta med mig kameran & fota lite i min favoritpark.
Bland annat lovar jag bilder på vår nya barnvagn & ett inlägg om det senare ikväll (mitt i natten för er mest troligt, hehe)
Nej nu måste jag skynda iväg!
Vi ska möta vänner & jag ska hinna till Starbucks innan.
 
Hoppas ni har en fab tisdag kära vänner!
 

Kommentarer
Postat av: Frida - Vita villan

så härligt att ni hat så roligt om dagarna!
Själv sitter jag just nu med en febrig liten tjej i knä som jag nyss hämtat hem från dagis. Så morgondagen följs av vab.
Ha det bäst!
Kram!

Svar: Åh nej vad trist! :( Krya på lilltjejen! Hoppas hon blir frisk snart så ni kan njuta av den kommande helgen! <3
jenny - mammaliv i Nashville

2013-05-14 @ 16:27:14
URL: http://fridsingen.blogspot.com
Postat av: emma sofie

Vad härligt det låter! Vi har också haft fullt upp sedan det fina vädret dök upp. Jag bara älskar den här delen på året!

Svar: Ja i Sverige är det väldigt viktigt att få den där solen & värmen! Det är som att alla blir lyckliga & vill hitta på massa saker :) Så härligt för er!
jenny - mammaliv i Nashville

2013-05-14 @ 18:25:44
URL: http://frokenemmapemma.blogg.se
Postat av: Annica

Haha, skrev tidigare ett inlägg Busy Week! Fast min busy week är en massa måsten blandat med jobb och lite kul!
Så kul att ni har en massa skoj varje dag! Då är livet roligt!

Svar: Ja livet är på topp då man har massa kul planerat! hoppas du får lite tid över för skoj också! :)
jenny - mammaliv i Nashville

2013-05-14 @ 19:10:21
URL: http://busarna.blogspot.com
Postat av: Sarasdiary

Låter som en mysig dag :-)

Svar: Ja det blev en himla mysig dag! :) Nu ska vi möta upp nya vänner i vårt husområde & jag hoppas på ny mammavän. Man kan inte få för mycket mammavänner då man går hemma ;) KRAM
jenny - mammaliv i Nashville

2013-05-14 @ 20:09:11
URL: http://www.lifestyleblogs.se/sarasdiary

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0