Graco FastAction Fold Jogger

Här kommer vårt barnvagnsinköp!
Det blev en Graco FastAction Fold Jogger Click Connect.
Jag är SÅ nöjd!
I butiken jämförde vi med City Mini (de är nästan identiska!) & beslutet föll på Gracon då den har mer förvaringsutrymme samt vår bebisbilbarnstol (ord??) är gjort att klicka i där.
August absolut älskar vagnen!
Och det gör även jag.
Så himla enkel att slänga i & ur bilen altså.
Och jag får plats med otroliga mängder packning under.
Det finns även två mugghållare för maman (en kaffe & en vattenflaska, hehe), mobilhållare & ett fack för nycklar osv.
Även August har nu två mugghållare & en liten bricka att lägga snacks osv på.
Det finns 4 sitt/ligg-lägen, suffletten är riktigt lång & tyget blir inte varmt i solen.
Perfekt!
 

 
 
 
 
Korven sov himla gott under vår otroligt vackra promenad i min favoritpark här i Nashville.


 

Kommentarer
Postat av: Jenny från Karlstad

Åh vad spännande att få se vagnen ni slutligen bestämde er för. Wow säger jag bara, en sådan skulle jag också vilja ha. Smidig vagn med smidiga lösningar verkar det som. Förstår att ni gillar den.
Å vilka fina bilder från den vackra parken.

Svar: Ja den är verkligen perfekt! :)
jenny - mammaliv i Nashville

2013-05-14 @ 21:47:42
Postat av: Akka-mamma till Gustav

Wow vilken kärra! Gissade på denna när du bjöd på en sneak peak :) googlar den direkt och blev helt kär! Mannen trodde inte jag var klok när jag ville spela upp den lilla videosnutten på den. Men han föll också för den då han såg den fiffiga hållaren för smartphonen, haha! Aldrig sett i Sverige dock... Verkade ju inte kosta speciellt mycket heller om de priser jag fick fram stämmer. Jaja, får fortsätta drömma om ett smidigare åk än vår Teutonia Spirit s3, den är kalas så länge man inte ska lasta, 15 kg tung och fyller även det största bagageutrymme... Suck!

Svar: Bra googlat! ;) haha. Altså smartphone-hållaren är en dröm! Och nej, vagnen är inte dyr alls! City mini kostar ca 100 dollar mer. Har ni Graco i Sverige?
jenny - mammaliv i Nashville

2013-05-14 @ 22:15:02
Postat av: Trees, mamma i London

åhh vilken underbar och praktisk vagn!! :)
Är det en syskonvagn också?
Jag har också samma funderingar, om det kommer en till bebs sen.. vill man inte ha 3 olika vagnar + resevagn, haha.

Svar: Nej tyvärr inte! Oj. såg att du skrivit mer & svarar nedan istället ;)
jenny - mammaliv i Nashville

2013-05-14 @ 22:43:58
URL: http://mangofisk.se
Postat av: Trees, mamma i London

Såg att det inte var det nu. Åh.. vet du inte den finns i europa? Det kostar tusen kronor att få den hitskickad fick jag fram. Kanske finns billigare dock :)

Svar: Jag vet inte alls om den finns i Europa faktiskt.. har ni Graco i övrigt? 1000 kronor i frakt??? Oj det var saftigt.. ska kika lite åt dig!
jenny - mammaliv i Nashville

2013-05-14 @ 22:49:11
URL: http://mangofisk.se
Postat av: Anna

Ser ut som ett riktigt kanonåk! Jag ska absolut berätta var jag hamnar :) Du började din resa i USA som au pair om jag inte minns fel? Vilken förmedlingen åkte du med? Var du nöjd? :)

Förresten (världens konstigaste fråga), vad är det för sak du har satt för hålet på Starbucks koppen? Ser riktigt praktiskt ut! Imorse försökte jag balansera en Starbucks mugg i ena handen och styra cykeln med den andra, resulterade med en kaffefläck på jackan...

Svar: Ja det gjorde jag! :) Och jag åkte med AuPair in America. Jättenöjd var jag. Jag hörde mycket dåligt om de andra organisationerna faktiskt. Men det kanske var så förr & vättre nu? :)
Hehe. Vilken härlig iaktagelse! ;) Det är en "stopper". Så kaffer inte sipprar ut & håller sig varmt längre. Så himla bra uppfinning! Finns på alla starbucks i USA!
jenny - mammaliv i Nashville

2013-05-14 @ 23:33:07
Postat av: Kaffehörnan

Jättefin vagn verkar va en hypad vagn. Ha en go onsdag

Svar: Ja den är riktigt high tech & bra! :)
jenny - mammaliv i Nashville

2013-05-15 @ 01:24:22
URL: http://www.kaffehornan.se
Postat av: Madeleine Hutchinson

Vilken bra vagn! Bra tips inför framtiden ;) Gillar "stoppern" på muggen! Bra uppfinning.

Svar: Eller hur!! ;) Ja snart kan du köpa starbucks varje dag & slänga i en stopper du med :) <3
jenny - mammaliv i Nashville

2013-05-15 @ 06:47:02
URL: http://minamerikanskaresa.blogspot.se
Postat av: Annica

Åh vilken fin och praktisk vagn! Jag älskar vagnar och önskar ibland jag hade mindre barn så att jag kunde köpa en ny vagn, hehe!
Och jättefina bilder från parken, förstår att det är din favorit!
kram

Svar: haha. Det är något speciellt med er svenskar & vagnar altså! ;)
jenny - mammaliv i Nashville

2013-05-15 @ 08:07:21
URL: http://busarna.blogspot.se
Postat av: Jennie

Himla fin och praktisk vagn :-)

Svar: Ja jag är jättenöjd med köpet! :)
jenny - mammaliv i Nashville

2013-05-15 @ 08:19:38
Postat av: Akka-mamma till Gustav

Visst har vi Graco! Vårt babyskydd till bilen var av den modellen och vi har en sulky till från Graco i vilken vi kan klicka i skyddet precis som du beskriver, så himla smidigt när han var lite. Och somnade på väg till affären. Dock är det just en sulky och skulle aldrig köra någon längre sträcka med den, men den har också en bricka framtill vilket Gustav älskar!

Svar: Ah där ser man! Kanske är det en ny modell som snart kommer in på marknaden även hos er? :) Får hoppas det!
jenny - mammaliv i Nashville

2013-05-15 @ 08:52:19
Postat av: Maria

Vilken fiffig vagn och fiffigast var ju det lilla facket för diverse grejs! Härliga parkbilder, ser ljuvligt lummigt ut.

Svar: Eller hur! Så himla smart! :)
jenny - mammaliv i Nashville

2013-05-15 @ 10:12:13
Postat av: Trees, mamma i London

Tack vad snäll du är! Ja vi har Graco, har sett märket inne på mothercare. Om ni har det i Us?
Jag ska kolla runt lite igen :*

Svar: Mothercare? Nope. Inte vad jag vet! :) Jag sitter i skrivande stund & kikar runt lite på priser, frakt osv.
jenny - mammaliv i Nashville

2013-05-15 @ 10:40:59
URL: http://mangofisk.se
Postat av: Trees, mamma i London

http://www.toysrus.co.uk/Babies-R-Us/Travel-and-Pushchairs/Travel-Systems-and-Pushchairs/Travel-systems/Graco-Sterling-Travel-System-in-Varsity(0100937)?cm_mmc=Google-_-ProductListingAds-_-NA-_-Graco%20Sterling%20Travel%20System%20in%20Varsity&gclid=CJXLq7fbl7cCFdHMtAod1mcAoA

Här har vi en liknande iallafall :)

Svar: Den har vi med, men den kändes inte alls lika "lyxig" & bra ;)
jenny - mammaliv i Nashville

2013-05-15 @ 10:42:15
URL: http://mangofisk.se
Postat av: Hanna - mamma till Ebba

Vilken fin vagn! Blev också sugen på den nu.. Kanske ska köpa den nu när vi åker till New York imorgon.. Hmm.

Svar: Ja gör det!! Den är SÅ himla bra. Men du kommer märka att det är lite svårt att ta sig fram med en stor barnvagn i NYC ;) Ha det så himla bäst nu!
jenny - mammaliv i Nashville

2013-05-15 @ 12:24:00
URL: http://hjn.blogg.se
Postat av: anna m ludde

Den verkar grym! Ordentliga hjul också. Kanon!

Svar: Den är verkligen toppen!
jenny - mammaliv i Nashville

2013-05-15 @ 13:17:10
URL: http://annatotti.se
Postat av: Aida

Den där vagnen får mig barnsugen!!

Svar: hehe ;)
jenny - mammaliv i Nashville

2013-05-15 @ 17:00:59
URL: http://aidalazarian.blogg.se
Postat av: Nathalie

Vilken underbar park! =)

Svar: Ja den är SÅ fin! Svårt att fånga det vackra på bild :)
jenny - mammaliv i Nashville

2013-05-17 @ 22:04:54
URL: http://nathalier.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0