Nytt till köket

Som jag letat efter fina färgglada köksskålar (älskar färg i köket!) som man kan blanda kaksmet, vispa ihop omeletter i, men samtidigt också servera popcorn eller andra godsaker utan att det är en vanlig tråkig plastbunke.
Och ett annat krav var definitivt INTE PLAST. No more plast altså.
Nej nu tänker vi på att elliminera gifter & göra smarta val för vår miljö!
Hoppades även på att kanske kanske springa på ett gäng som även har lock.
Många krav med andra ord.
Men så hittade jag dom igår!
Toppenpris & uppfyller samtliga krav.
Hurra!
 

Kommentarer
Postat av: brattbergskan

Precis sånna är jag ute efter! Har hittat med lock och härliga färger, MEN självklart i plast! Attans att man inte bor i staterna ;)

Svar: Åh jag skulle nästan vija skicka dig ett gäng!
jenny - mammaliv i Nashville

2013-05-06 @ 23:06:23
URL: http://www.brattbergskan.com
Postat av: Anna

Hej!

Har läst din blogg sen du och Andrew var på smekmånad och jag tycker den är supertrevlig! Jag ska åka till USA som au pair i sommar och håller just nu på att leta efter familjer, kan ju bara hoppas att jag hamnar i en familj som liknar eran!

Ha en bra dag!

Svar: Men vad roligt att höra!! :) Och spännande att du ska åka iväg. Du måste berätta vart du hamnar & hur du har det! :) Om vi var i behov av AuPair hade du fått koma hit ;) Jag känner igen din mailadress faktiskt. Lustigt & tack för att du hänger kvar!! <3
jenny - mammaliv i Nashville

2013-05-06 @ 23:54:11
Postat av: emma sofie

Åh vad fina!

Svar: Ja jag tycker jättemycket om dom! :)
jenny - mammaliv i Nashville

2013-05-07 @ 06:52:51
URL: http://frokenemmapemma.blogg.se
Postat av: Anna

Perfekta :) Vi håller på att plastbanta vårt hem nu eftersom vi planerar för barn. Så otäckt med allt skit som finns i....det mesta?

Svar: Visst är det läskigt med alla gifter som finns överallt! verkligen ÖVERALLT. Heja plastbantning & lycka till med bebben!! :)
jenny - mammaliv i Nashville

2013-05-07 @ 07:16:45
Postat av: Annica

Jättefina skålar! Jag gillar inte alls att servera i plastskålar, det ser så tråkigt ut. Har dock en massa Tupperware som används till att blanda saker i osv, men när vi har gäster osv så är det alltid finskålarna som kommer fram :) Känns finare och roligare!

Svar: Ja det ser sååå trist ut. Och jag tycker inte om att slänga fram finskålarna jämt som man måste handdiska. Dessa kommer bli toppen! :)
jenny - mammaliv i Nashville

2013-05-07 @ 08:44:08
URL: http://busarna.blogspot.se
Postat av: Anonym

Super fina! Var hittar man dom?

Svar: De finns bla på Macys :)
jenny - mammaliv i Nashville

2013-05-07 @ 14:26:14
Postat av: Annso

Åh, vill också ha. Så fina dom är. :)

Svar: Visst är dom färgglada & härliga! :)
jenny - mammaliv i Nashville

2013-05-07 @ 15:41:45
Postat av: nathalie

Tjusiga! Men vad är de gjorda av?

Svar: En slags porslin! :)
jenny - mammaliv i Nashville

2013-05-08 @ 18:49:38
URL: http://nathalier.blogg.se
Postat av: brattbergskan

Åh tack underbara, det hade jag gillat. Fast tänk vilka frakt kostnader, OH THE HORROR! (Sagt på äta gay vis ;) )

Svar: Ja precis. De är inte plättlätta precis ;)
jenny - mammaliv i Nashville

2013-05-10 @ 06:12:44
URL: http://www.brattbergskan.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0