Redo för bad!

Snart öppnar poolen här i området & nu är August redo att ta årets första dopp.
Det blev en "baddräkt" från Hanna Andersson.
Ett Svenskt märke som säljs i USA.
Här kan man kika in deras webshop.

August fick även en fin romper som påminner mig mycket om den han hade från Polarn & Pyret förra sommaren, samt en marinblå solhatt.
Vi köpte en vit från H&M men jag är inte vidare nöjd med kvaliteten så jag hoppas på bättre tur med denna.
 
 
 
Nu ska även maman i familjen hitta badkläder..

Kommentarer
Postat av: Annica

Sån där "baddräkt" ska jag också skaffa till vår minste till vår semester i sommar. Är den med UV-skydd?
Jag läste din kommentar om att USA har skrämt dig vad gäller att släppa barnen med blicken. Vad trist alltså! Det är ju skillnad på USA och Sverige vad gäller såna saker (senast idag läste jag om tre flickor som varit försvunna i tio år) men jag är också paranoid för kidnappare osv, trots att det känns relativt tryggt där vi bor. Måste kämpa för att lära mig att slappna av nu när min store kille är ute och leker själv och går själv till skola/kompisar. Trist att man ska känna så!
Kram <3

Svar: Så himla smidigt att bara dra ned dragkedjan & slippa krångla med både byxa & tröja! Ja den har både UVskydd & rash guard. Vet ej hur väl de funkar efter ett par badomgångar dock? Det borde ju liksom tvättas ur?
Ja visst är det otäckt!! HUA. Jag såg just de nyheterna & det är ju helt sjukt att sådant pågår. Jag vet att mycket läskigt finns även i fina Sverige bakom stängda dörrar, men inte i närheten så mycket som här.. tyvärr :/
KRAM
jenny - mammaliv i Nashville

2013-05-07 @ 14:59:15
URL: http://busarna.blogspot.se
Postat av: Marie Smith

Hanna Andersson har de bästa solhattarna. Alla mina pojkar hade deras floppy hats, Sophia hade också alla färger.

Svar: Åh är det sant?? YES! :) Det var en sådandär floppy som jag beställde. Hurra vad bra! :)
jenny - mammaliv i Nashville

2013-05-07 @ 15:12:44
URL: http://www.mls73.wordpress.com
Postat av: Frida - Vita villan

Vilket fin område ni bor i och så härligt med pool i närheten!
Ang min butik så har det hittills gått riktigt bra, över förväntan faktiskt. Har än så länge haft öppet vi två tillfällen och båda gångerna har det kommit väldigt många glad och nyfikna människor och många av dem har även handlat. =) Känns så roligt. Känner mig lika lycklig som ett barn på julafton! =)

Hoppas ni haft en bra dag! Här har vi äntligen haft sommarvärme!
Kramar!

Svar: vad roligt! :) Det förstår jag att du gör. Önskar jag hade kunnat besöka dig då vi r i Sverige men tyvärr finns nog inte tiden. Hade varit så kul! :) KRAM & hoppas värmen stannar hos er nu!
jenny - mammaliv i Nashville

2013-05-07 @ 20:19:10
URL: http://fridsingen.blogspot.com
Postat av: Caroline

Men åh så fint! Blev helt kär i baddräkten, så fina färger! Jag kollade hemsidan och såg rompern (vad är förresten svenska ordet för det?:-)) och den var ju helt underbar! Åh varför finns inte det märket i Sverige?! :-) kram på dig

Svar: Visst är det lustigt att ett "svenskt" märke inte finns i Sverige? ;) Ja vad heter romper på svenska? haha. Sparkdräkt? Näe jag vet inte :)
KRAM
jenny - mammaliv i Nashville

2013-05-07 @ 21:51:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0