Söndagsmys

Ytterligare en sovmorgon hos familjen Peterson.
Lovely!
Idag sov vi till klockan 8 allihop.
Sedan åt vi nutellafrukost (August var BRUN efteråt i hela ansiktet samt håret, haha) & nu har vi äntligen fått på oss kläder så vi kan gå på en liten promenad.
Jag ska på yoga vid 12 & sedan ska vi åka på ett ärende som jag läääänge sett fram emot.
Det ska nämligen ordnas en himla fin morsdagspresent till denna maman. Wohoo!
 
 
Jag har sett att bloglovin inte uppdaterar mig blogg & jag ska försöka åtgärda det så fort som möjligt. Jättetrist att det inte funkar..

Kommentarer
Postat av: Nikita

Oh skönt me lite sovmorgon !!

Svar: Såå underbart! Det har inte hänt många gånger (ingen gång!) sedan jag blev gravid!
jenny - mammaliv i Nashville

2013-05-05 @ 20:34:01
URL: http://nikital.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0