Virrpanna

Hjälp vad virrig jag varit idag.
Nästan sådär läskigt förvirrad.
Jag glömde telefonen hemma i morse, glömde klockan, glömde vart jag parkerat bilen efter musik klassen, ringde Andrew & glömde att jag ringde så lade ifrån mig telefonen.
And so on..
Blir nästan rädd för mig själv ibland altså.
Så himla disträ.
 
Jag har iallafall fått lite gjort här hemma.
Skickat en massa viktiga mail, tvättat, lagat middag, dammsugit & ätit glass i kvälssol med ledsen liten korvunge som slagit pannan i vardagsrumsbordet.
PUH.
 
Näe. Nu lägger jag mig raklång på soffan & äter lite choklad.
 
 
Glad lillkorv innan han fick stora bulan i pannan. Älskade fina hjärtat.

Kommentarer
Postat av: Carro

Haha! Skönt att man inte är själv! För att inte tala om min morsa som först glömde ett antiks smycke hon hade med till antikmässan, och sen ringde hon min syster för att berätta att hon glömde de, sen ringde hon upp henne 20 min senare för då hade hon glömt att hon redan ringt o sagt att hon glömt de!;) haha! Min syster blev liite förvirrad och orolig där för en stund;) Sjukt bra blogg har du iaf!!:) alltid roligt att läsa den!! Kram!/Carro

Svar: hahahhaha! Bra gjort där ;) Och TACK för dina fina ord!! <3
KRAM
jenny - mammaliv i Nashville

2013-05-01 @ 06:45:07
URL: http://eniloracs.devote.se
Postat av: Nina

Ja, usch ibland blir man nästan rädd när man är sådär disträ, kan vara likadan själv. Stackars August som slagit sig :-( Det är alltid så hemskt när sånt händer. Kram kram!!

Svar: haha ja, Andrew visste inte riktigt vad han skulle säga då jag glömde att jag ringde ;) haha. Jaja. Jag skyller på dålig sömn? Usch jag avskyr när han slår sig. Det händer oftare nu eftersom August börjat upptäcka lite mer & försöker göra saker själv. Hua! :( KRAM
jenny - mammaliv i Nashville

2013-05-01 @ 07:07:38
URL: http://ninaerica.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0