Årets julkort in progress..

OJ vad det är svettigt att försöka fånga detta kiddot samt hund på bild!
Gahhhh!
Haha.
Det hjälper ju inte att jag inte är ett kameraproffs heller..
Men nu har vi kanske lyckats få årets julkort färdigt.
Jag ska bara invänta Andrews approval & sedan ska jag designa färdigt samt beställa en miljard att skicka till alla vi känner i denna världen.
Älskar att skicka julkort!
Och att få dom!
 
Råkade även juldekorera hela huset då August sov.
Whoops! Hehe..
 
 
Rekvisita till dagens projekt.. :) 

Kommentarer
Postat av: Eleonore

Åh jag måste åka till USA någon gång och julshoppa! Det skulle vara rena paradiset för mig som jultokig! 😊 så roligt att ni ska göra egna julkort, det kanske man skulle ta och göra något år!

Svar: Ja vännen det MÅSTE du! ;) Du skulle väl flippa ur helt, hehe. <3
jenny - mammaliv i Nashville

2013-11-26 @ 04:37:08
URL: http://eleonorebk.blogg.se
Postat av: Johanna

Åh hemmagjorda julkort är ju det bästa! Jag har också gjort av foton det här året.

Svar: Vad kul :) Ja jag tycker verkligen hemmagjorda är de bästa!
jenny - mammaliv i Nashville

2013-11-26 @ 18:22:57
URL: http://joherman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0