Date night!

Tänk att vi fick oss en date night ändå.
Så underbart!
Dock glömde jag mina skor (!!! hahaha) hemma så jag höll på att frysa fötterna av mig i pedikyr-flipflopsen.
Snacka om virrtant.
Anyways.
Vi såg "About Time" & jag tycker de var jättefin!
Det var länge sedan jag såg en film & verkligen blev tagen av handlingen.
Alltså, känslomässigt rörd så man nästan börjar storgrina. Otroligt vacker måste jag säga.
Och allt hade gått bra med August vilket gör kvällen än bättre.
 
 
I brist på annat får ni se en gammal promenadbild, måste ju slänga fram kameran imorgon!

Kommentarer
Postat av: Ina

Hahahaha åh jag trodde vi skulle få se en bild på pedikyrflipp flopp-fossingarna inne på bion, kan tänka mig den synen när ni är ute på en härlig dejt :) Vad skönt att få komma iväg och bara vara tillsammans ni två en stund. Ska se om jag också kan se den filmen, älskar att få gråta av mig till film ibland :)

Svar: haha nej tyvärr hade jag inte kameran med ;) Men gud så dum jag kände mig då det var riktigt kallt ute. Vi fick skippa att ta en öl efteråt för jag bara kunde ju inte gå runt i de där dumma flipflopsen, hehe!
jenny - mammaliv i Nashville

2013-11-09 @ 07:31:42
Postat av: dixie

Vad mysigt! Hoppas vi ska få till något sådant när min mamma kommer hit. Hon är bra med barnen :)
När jag var i yngre tonåren skulle familjen på fest där några snygga kompisar till min bästis storebror också skulle vara.
Och på vägen dit inser jag att jag har mina tofflor på mig. Höll på att dö so mycket skämdes jag :D

Svar: Ja det hoppas jag med för er skull! <3Och hahahaha ang din historia! ;)
jenny - mammaliv i Nashville

2013-11-09 @ 08:06:47
URL: http://www.enlitenutflykt.com
Postat av: Johanna

Vad mysigt med lite egentid så. Den filmen måste jag se när den kommer ut i Sverige då^^

Svar: Jaa se den! Jag vill se igen! :)
jenny - mammaliv i Nashville

2013-11-09 @ 08:17:20
URL: http://joherman.blogg.se/
Postat av: Amandas jul

Vad skönt! Sånt behövs alltid :)

Svar: Ja verkligen!
jenny - mammaliv i Nashville

2013-11-09 @ 09:46:44
URL: http://amandasjul.blogg.se
Postat av: Pernilla Chis

Härligt för er!

Svar: Underbart & vääldigt välbehövligt! Vi behöver bli lite bättre på att ta tid för varandra. Ni är ju jätteduktiga på det där!
jenny - mammaliv i Nashville

2013-11-09 @ 15:16:40
URL: http://enfrusdagaribrasilien.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0