Endast Mamma är vaken..

Jag sitter här & myser för MIG SJÄLV, denna Fredagsmorgon.
Övrig familj sover & det känns jättekonstigt men sjukt underbart!
Kaffet är snart färdigt, solen är snart uppe & det är vackert frostigt ute.
Vilken start på dagen! (massa emocons med hjärtaögon!)
Blir nästan religiös nu..
(Nästan sa jag)
 
Iallafall.
Vi hade ett så himla mysigt Thanksgiving-firande igår!
Och kul att ni kunde skratta åt min virriga video ;)
Jag försökte ta kort på all mat, men ni vet ju hur det går för mig. 
Eller.. Det går INTE, helt enkelt.
Jag är kass på att ta kort på mat & det är nu ett faktum. 
Så nu får ni nöja er med dessa. Och nej. Jag fastnade inte på ett enda kort detta året heller, haha!
 
 
 
 
August var väldigt fascinerad över kalkonen som pappa skar upp & satt redo med gaffeln ;) 

Kommentarer
Postat av: Tess

Underbart med kalkon nu blir jag så sugen! Har väntat på mat allt för länge nu står mannen och skär i köttet hoppas på att det är klart. önskar dig en fin fredag!

Svar: Hoppas du är mätt i magen nu & att middagen blev god :)
jenny - mammaliv i Nashville

2013-11-29 @ 19:34:27
URL: http://sailorswife.se
Postat av: Nina

Åh, underbart med en morgonstund för sig själv! Och va härligt att Thanksgiving blev lyckat! En bra tradition får jag säga, att ha en heldag för att tänka på allt man är tacksam över! Borde man göra en liten stund varje dag! Kram på er <3

Svar: verkligen underbart! och ja! Man borde verkligen vara mer tacksam varje dag <3
jenny - mammaliv i Nashville

2013-11-29 @ 22:09:14
URL: http://ninaerica.blogspot.se
Postat av: Anette

Härliga foton, vilken underbar familj du har =) Men ibland är det skönt med en egen stund.

Svar: Ja jag har ju det! :) men som du säger, väldigt skönt att "bara vara" ibland ;)
jenny - mammaliv i Nashville

2013-12-01 @ 21:44:43
Postat av: Mohammedi's | Art, model & designer

fina bilder

Svar: Tack!
jenny - mammaliv i Nashville

2013-12-01 @ 21:54:35
URL: http://mohammedis.se/
Postat av: Linda

Det ser så mysigt ut!

Svar: Älskar thanksgiving! :)
jenny - mammaliv i Nashville

2013-12-01 @ 21:56:51
URL: http://vegoplan.blogg.se/
Postat av: Anonym

OOHH love thanksgiving:D!! så god mat!

2013-12-01 @ 22:00:31
Postat av: jennie pluggar i los angeles

OOHH love thanksgiving:D!! så god mat!

Svar: Mmm såå gott!! 🍗
jenny - mammaliv i Nashville

2013-12-01 @ 22:00:48
URL: http://jsjolin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0