Raindrops keep falling on my head

Hjälp vad det regnar här idag.
Det är såå grått, dystert & regnet vräker ner.
Och så är det Tornardo varning på det.
Ja jag kunde ju inte ha valt en bättre dag att må som en påse nötter.
Men så roligt det var på Arrington igår!
Vilket fint ställe & vilket gott vin!
Kommer definitivt ta med mig samtliga besökare i framtiden dit.
Tyvärr tog jag inte med mig kameran.. Som vanligt när jag LOOOVAR att ta med den, hehe.
Nåväl. Kul hade jag & det hade även August med sin Pappa här hemma.
Underbart!
Nu vill jag åka & köpa en stoooor Blizzard med snickers. Mhmmm..
 
 
Fjunet som hoppar som ett proffs nu. Så himla rolig är han alltså!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0