Söndagsfest

Idag har vi varit ute i iskylan på morgonpromenad & lek i parken.
Det varade inte länge då mina killar inte alls gillar då det är nollgradigt, så vi tog oss en biltur genom några fina husområden istället & köpte Peppermint Mocha Kaffe på Starbucks. Mhmmm!
Efter August vila åkte vi iväg på 30årsfest någonstans långtbort i skogen.
Riktigt Southern boende med brasa utomhus & enbart viltkött i frysen.
Vi har träffat riktigt roliga & intressanta vänner här kan jag säga.
Så himla glad över hur dessa flyttar vidgat mina vyer då det kommer till olika levnadssätt & tankar om livet.
 
Eftersom vi hade ca noll energi då vi kom hem, blev det August favoritmiddag.
Och ni alla vet ju vid detta laget, vad det är.. ;)
 
 
"Peepseee" som han säger. Godingen!
 
Nu ska vi se Saturday Night Live & äta glass. 
Ja.. Jag äter nog glass varje dag. Nu vet ni det också.
Ny vecka imorgon vänner! Woop!

Kommentarer
Postat av: Ulrika F

Long time no see :)
Hur är det med diskbråcket? (Har inte haft möjlighet att läsa din blogg på ett tag)

Svar: Heeej! :) Det är bra! Mycket mycket bättre. Även om jag är svag fortfarande & tar det väldigt lugnt med alla yogaövningar & verkligen tar hänsyn till ryggen. Försöker bygga upp väldigt långsamt med en stor portion tålamod. Hoppas det onda håller sig borta! :) Hur är det med dig?
jenny - mammaliv i Nashville

2013-11-25 @ 08:19:23
Postat av: Fröken M - 2 vinner DVD-box med Stadens Hjältar.

Härligt ! jag kan säga att Viggo har samma favorit !
Dock med ananas på :)
Ha en skön dag ! Kram

Svar: Undrar om August skulle gilla "svensk pizza" :)
jenny - mammaliv i Nashville

2013-11-25 @ 09:53:24
URL: http://frokenmela.se
Postat av: Trees, mamma i London

Ååh vad roligt!! Hade såå gärna sett bilder ifrån den festen :) älskar sån stil! Men, glömde du kameran igen jenny? haha Kram :*

Svar: Haha ja jo jag gjorde väl kanske det ;)
jenny - mammaliv i Nashville

2013-11-25 @ 17:42:14
URL: http://mangofisk.blogg.se/
Postat av: Ulrika F

Skönt att höra! Jag har börjat nytt jobb, från kärnkraftsindustrin (administratör) till kvalitetsansvarig på en bilfirma :) Spännande! Nacken är sådär... Tränar body balance, Boxercise och tennis, tänker att det inte kan bli värre ;)Har precis avslutat golfsäsongen också. Det är inte direkt bra sporter för mitt diskbråck kanske, men det är ju så himla kul!! Och som sagt... tror all träning är bra träning :)
Ena dottern (har två 94or) har flyttat hemifrån! En märklig, men stolt känsla.
Ta vara på och njut av småbarnstiden! Den flyger snabbt iväg. Snart flyttar han hemifrån, hihi
Kram

Svar: Men vad spännande! Grattis! :) Och vad skönt att du kan röra på dig såpass mycket & ryggen ändå mår bra :) Heja på!
Och jag VEEET att det går fort ;) Men vill inte inse det, haha. Försöker njuta så mycket jag bara kan <3
KRAM på dig vännen
jenny - mammaliv i Nashville

2013-11-26 @ 07:31:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0