Thanksgiving 2013


Kommentarer
Postat av: Anna

Haha, när du berättade om att du fick gå till affären fyra gånger tänkte jag direkt på "Barnen i Bullerbyn". Tänkte på när de fick gå till affären flera gången om när de skulle köpa falukorv och glömde massa saker. Aaah, barndomsminnen!! ;)

Svar: hahah ja det var nog lite så ;)
jenny - mammaliv i Nashville

2013-11-28 @ 23:19:46
Postat av: michaela- mamma till tre 💗

du är så härlig vännen! är helt övertygad om att middagen blev fantastisk. och du, videon var inte alls flummig. den var personlig och avslappnad och sådant gillar jag ♥

puss och kram!

Svar: Men fina du!! <3 Jag tycker videon är SÅ flummig ;)
jenny - mammaliv i Nashville

2013-11-29 @ 06:35:03
URL: http://minahjartanochjag.webblogg.se/
Postat av: Lillan

Hahahah, "vi kommer ju äta kalkon i fem år!!! och så skrattar du.. "jaja"!! Denna video - I LOVE!!! Jag håller fullständigt med Michaela - personligt och avslappnad. När man inte bryr sig blir det som bäst : - ) Jag älskar att höra historier från ditt liv och att läsa din blogg, har följt den sedan september/oktober bara så jag är helt ny läsare. Det är så härligt hur du blandar ihop språken... : - ) Jag jobbar som översättare från tyska och engelska till svenska. Min sambos modersmål är albanska som jag förstår nästan helt och talar lite men vi talar tyska hemma eftersom det är det enda språket vi har komplett gemensamt. Jag är född där till svenska föräldrar, och han har jobbat där. Och nu bor vi i Sverige, haha. Så helt seriöst - vi talar en mix av tyska 60%, albanska (30%) och svenska (10%) hemma. DET DU! jag har många gånger tänkt på hur det blir för våra barn??? engelskan är ju liksom också något man måste klämma in och blir ju ett problem om man bor i sverige men barnen inte får med sig svenskan helt och hållet hemifrån trots att mamma är svenska. haha. jaja- problem.....

Svar: OH WOW!! haha. Jag var tvungen att räkna hur många språk ni har. Men gud så häftigt alltså!! Kidsen kommer bli sjukt smarta, det är en sak som är säker!Och TACK för fina ord! <3 <3
jenny - mammaliv i Nashville

2013-11-29 @ 08:50:25
Postat av: Alabama

GULLE DIG!!!

Svar: <3 <3 <3 <3 < 3 <3< 3 <3< 3 <3 <3 <3 <3 <3 85729835692650+714+691<6
jenny - mammaliv i Nashville

2013-11-29 @ 09:14:32
URL: http://www.alabamasthlm.se/
Postat av: Annso

Kalkon är juh verkligen tokgott.
Saftig kanske är ordet du söker ist för fuktig?
Du är lika vacker som vanligt och dina ögon. Wow.
Själv har jag börjat julpynta som en tok. ;)

Svar: Ja det är ju det!! :)Och Gulle dig vad snällt sagt! <3
Och ja.. saftigt var nog ordet ;) hahah
jenny - mammaliv i Nashville

2013-11-29 @ 12:43:36
Postat av: Johanna

Men människa vad härlig du verkar vara! Så ostressad och cool. Eller? ;-) Jag skulle få magsår av alla förberedelser och spring till affären haha. Du verkar vara en sån person man vill ha som vän. Ha en trevlig helg. Kram! (johlin_ på instagram)

Svar: Men gulle du!! <3 <3 <3
jenny - mammaliv i Nashville

2013-11-29 @ 12:43:46
Postat av: Trees, mamma i London

Underbara, underbara du :D

Svar: :* <3 <3
jenny - mammaliv i Nashville

2013-11-29 @ 13:26:22
URL: http://mangofisk.blogg.se/
Postat av: Eleonore

Hahaha du är ju underbar! Så lugn och cool när du ändå har massor att göra 😊 hoppas middagen blev toppen trots att du hann ändra dig hundra gånger och åka till affären 4 gånger!
Blir det någon shopping på black friday?

Svar: Ja det var mycket att göra, kanske därför jag tappade min talfrömåga ;) Gulle du <3<3<3

Det blev lite shopping men vi tar oss en tur idag igen, hehe.
jenny - mammaliv i Nashville

2013-11-29 @ 15:09:05
URL: http://eleonorebk.blogg.se
Postat av: Aida

Du är så underbar och härlig och dig själv!! ååh du är så bra och rolig! Äsch, jag kan inte ens beskriva med ord hur bra du är, haha.

Jag hoppas att jag med får chans att fira thanksgiving ordentligt någon gång :D

Svar: Men så himla gullig du är!! <3
jenny - mammaliv i Nashville

2013-11-29 @ 18:55:04
URL: http://www.aidalazarian.blogg.se
Postat av: Ida B

Well Hello Maria Montazami! ;D Haha, tyckte att ni pratade lite lika i denna videon. Kul kul! :D Bra försök med "föggeln". Du får inte tappa svenskan och värmländskan Jennybenny! :D Kraaam

Svar: Hahha näe tycker du?? Jag vet att jag tappar orden ibland men inte att det var så illa ;) KRAM
jenny - mammaliv i Nashville

2013-11-30 @ 17:55:45
Postat av: Linda

Va kul med videoinlägg!!!

Svar: Vad kul att du tycker det! :)
jenny - mammaliv i Nashville

2013-11-30 @ 23:36:56
Postat av: Rebecka - student i Seattle

haha underbar video! Skönt att se att det inte bara är jag som kan ha problem med att blanda Engelska och Svenskan ;)
Happy Thanksgiving (lite sent!)

Svar: Det blir tydligen lite så efter 5 år här.. ;)
jenny - mammaliv i Nashville

2013-12-03 @ 02:21:11
URL: http://rjphoto.blogg.se
Postat av: Magdalena

Åååh, vilken kul video! Så roligt att höra dej prata, håller med någon här ovan om att du påminde om Maria Montazami. (obs, bara positivt!) Lugn och cool fastän du har fullt upp. Hade gärna sett en bild på allt du gjort också. :) Kan verkligen förstå att det är lätt att tappa orden, speciellt när en ska leverera i en video på det viset. Händer mej ofta när jag pratar med kunder. Kan bli lite konstigheter, men det är bara att skämta bort.
Ha en toppendag!

Svar: Haha näe men vad lustigt ;) Jag kunde tyvärr inte filma vad jag gjorde då jag höll i den dumma mobilkameran, men nästa gång kanske jag kan filma med datorn, eller be Andrew filma. Om han orkar ;) Ja det är så lätt att tappa ord & virra bort sig, men kan man skämta om det & skaka i huvudet åt sig själv med ett leende, så går det bra ändå :) <3
jenny - mammaliv i Nashville

2013-12-04 @ 12:22:49
URL: http://lurvaandthecity.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0